Firma HL Display już w 2018 r. wprowadziła w swoim portfolio HL Sustainable Choice, czyli rosnącą gamę zrównoważonych rozwiązań merchandisingowych wykonanych z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu oraz nieustannie kontynuuje swoje wysiłki w tej dziedzinie. Konsekwentnie wdraża ideę zrównoważonego rozwoju do swoich praktyk biznesowych i wartości, aby pomóc detalistom i producentom spełnić oczekiwania interesariuszy.
Jednym z powodów do dumy, którym może pochwalić się firma HL Display, jest projekt zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych poprzez recykling zużytych listew cenowych, który obecnie został zrealizowany z wybranymi klientami w Wielkiej Brytanii i Finlandii. Dzięki temu możliwe jest odzyskiwanie i przetwarzanie na nowo, własnych produktów firmy po zakończeniu ich cyklu życia. Dzięki włączeniu zasad gospodarki cyrkulacyjnej do swoich strategii operacyjnych, firma HL stworzyła łańcuch wartości, który jest funkcjonalny i ekonomicznie opłacalny. Ich ambicją jest rozszerzenie struktury na jeszcze większą liczbę sprzedawców detalicznych.
„W ramach naszego zrównoważonego podejścia do produkcji aktywnie staramy się zastępować pierwotne tworzywa sztuczne tworzywami pochodzącymi z recyklingu, pozyskiwanymi z zewnątrz lub z własnych odpadów. Celem jest zwiększenie wykorzystania tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu o 10% rocznie. W ten sposób podwoiliśmy wykorzystanie tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu w 2021 roku.”, dodaje Rafał Lewandowski, Commercial Director w HL Display Polska.
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu HL Display https://www.hl-display.com/pl/o-hl/odpowiedzialnosz-spoleczna/
Równocześnie ze względów ekologicznych coraz więcej detalistów decyduje się na stosowanie lodówek i zamrażarek z drzwiami bądź zmiany opakowań produktów, aby zmniejszyć zużycie tworzyw sztucznych i zwiększyć ich możliwość recyklingu. To z kolei prowadzi do ponownej oceny rozwiązań w zakresie merchandisingu. Sprawdzone rozwiązania HL w zakresie automatyzacji półek, takie jak Next™, Multivo™ Max i Roller Track™, nie tylko świetnie sprawdzają się w chłodnym środowisku nawet poniżej zera, ale także rozwiązują problemy związane z zapewnieniem przejrzystej ekspozycji oraz ograniczają wysiłek i czas pracy personelu przy półce, zwiększając przy tym sprzedaż. Rozwiązania HL w zakresie merchandisingu mają realne i udowodnione rezultaty w pomaganiu sprzedawcom detalicznym w budowaniu zrównoważonego rozwoju, tworzeniu unikalnego doświadczenia zakupowego i zdobywaniu lojalności klientów.
Te oraz inne rozważania firma HL Display miała przyjemność przedstawić podczas RETAIL TRENDS 2022. „Była to wspaniała okazja do ponownego nawiązania kontaktu z naszymi klientami, cieszenia się fizyczną możliwością spotkań, wymiany poglądów i wreszcie pokazania, że firma HL Display jest absolutnym liderem w branży merchandisingu półkowego i zrównoważonego rozwoju. Wszystkie nasze wysiłki naprawdę się opłaciły dzięki wspaniałemu duchowi pracy zespołowej i wsparciu wszystkich członków HL Display. Dziękujemy Wydawnictwu Gospodarczemu za organizowanie kolejnej już edycji cieszącego się ogromną popularnością przedsięwzięcia.”, podsumowuje Rafał Lewandowski.
O firmie HL Display
HL Display oferuje swoim klientom szerokie portfolio gotowych narzędzi do komunikacji wewnątrzsklepowej oraz rozwiązań merchandisingowych. Tworzy również indywidualne projekty i usługi mające na celu poprawę doświadczenia zakupowego przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności kosztowej i dbałości o środowisko naturalne. Firma powstała w 1954 roku. W ciągu blisko 70 lat działalności stała się światowym liderem w obszarze merchandisingu sklepowego i rozwiązań komunikacyjnych. Rozwiązania przedsiębiorstwa, które jest obecne w ponad 70 krajach można znaleźć w 295 tys. placówek detalicznych na całym świecie.