26.08.2019 / 00:15
StoryEditor

Polomarket wprowadza nową aplikację mobilną i rozwija program lojalnościowy

Polomarket z nową aplikacją mobilną dla klientów (Polomarket)
Sieć supermarketów Polomarket startuje z zupełnie nową aplikacją mobilną - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Poszerza ona możliwości funkcjonującego już od ponad trzech lat programu lojalnościowego Polokarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi klienci już od 28 sierpnia będą mieli do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach zarówno programu Polokarta, jak samej aplikacji.

Nowa aplikacja Polomarketu to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającego konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 13:05
StoryEditor
Bjut by Dr. Max. Grupa Dr. Max, znana dotąd z prowadzenia aptek, otwiera pierwszy salon kosmetyczny
Bjut by Dr. Max to nowy koncpet handlowcy stworzony przez Grupę Dr. Max, będący połęczniem sklepu i salonu kosmetycznego (fot. Dr. Max)

Dr. Max – druga co do wielkości pod względem liczby aptek grupa w Europie – wchodzi w kanał kosmetyczny. Firma uruchomiła pierwszy stacjonarny sklep tego typu. Czym wyróżnia się koncept pod nazwą Bjut by Dr. Max?

Za opracowanie nowego konceptu handlowego grupy Dr. Max odpowiada czeski oddział firmy. Pierwsza placówka pod szyldem Bjut by Dr. Max także została otwarta w Czechach. Działa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 13:19
StoryEditor
Czekolada tylko od święta? Ceny tabliczek i innych słodkości szybko pną się w górę [DANE]
Słodycze czekoladowe to nieodłączny element świąt, jednak ich ceny nie zachęcają klientów do zakupów (fot. Shutterstock)

Czekolada i inne słodycze na jej bazie są nieodłącznym elementem nadchodzących świąt. Jednocześnie produkty z tej kategorii należą do czołówki tych, które drożeją najbardziej. Jak mocno ich ceny wzrosły na przestrzeni dwóch lat?

W pierwszej połowie grudnia 2024 r. czekoladowe słodkości były kupowane niemal 4-krotnie częściej niż w lipcu tego roku – wynika z danych zebranych w aplikacji Pan Paragon....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:17