14.12.2021 / 09:00
StoryEditor

Pojemniki HL Display stworzone do sprzedaży produktów na wagę

Pojemniki grawitacyjne i zasypowe od HL Display (materiał partnera)
Coraz więcej Polaków nie tylko deklaruje troskę o środowisko naturalne, ale też świadomie wybiera ekologiczne rozwiązania. Dlatego rezygnuje z produktów konfekcjonowanych, na rzecz tych sprzedawanych luzem.

Higieniczna i efektowna ekspozycja artykułów takich jak bakalie, ziarna, orzechy, ryż, ale też cukierki na wagę, to dla właścicieli sklepów duże wyzwanie. Wiedząc o tym, firma HL Display wychodzi z propozycją pojemników grawitacyjnych i zasypowych. Rozwiązania te idealnie wpisują się w misję firmy, która współpracuje z detalistami w celu zwiększenia obrotów ich placówek, napędzania automatyzacji, inspirowania kupujących i zmniejszenia ilości odpadów.

Zrównowazony rozwój jest dla wielu osób priorytetem, sprzedawcy, którzy decydują się na bezopakowaniowy merchandising przyczyniają sie do zmniejszenia ilości odpadów opakowaniowych. Takie podejście pozytywnie wpływa na odbiór sklepu w oczach kupujacego. Jest to równiez odpowiedź na pojawiający sie konsumencki trend indywidualizacji. Badania pokazuja, ze 57% kupujacych oczekuje, iz produkty beda dostosowane do ich potrzeb. Merchandising produktów sprzedawanych luzem pozwala kupującym na pełną kontrolę nad wyborem indywidualnego asortymentu i ilości produktu. W tym przypadku firma HL Display wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje pojemniki grawitacyjne lub zasypowe, które gwarantują całkowitą szczelność oraz doskonałą widoczność produktu w zamknietym, higienicznym systemie. Pojemniki grawitacyjne 4eBIN™ są wytwarzane z materiału pochodzacego z recyklingu i należą do gamy asortymentu Sustainable Choice, posiadaja także atest żywnosciowy. Regulacja przepływu i ergonomiczny uchwyt zapewniaja optymalne doswiadczenie zakupowe. Ponadto pojemniki doskonale eksponuja zawartość, a przy tym pomagają w ograniczeniu strat poprzez wykorzystanie rotacji zapasów na zasadzie FIFO (produkty, które są najdłużej na stanie, sprzedawane sa w pierwszej kolejności). Warto wspomnieć, że pojemniki grawitacyjne 4eBIN™ zdobyły uznanie konsumentów i zajęły 1 miejsce w kategorii Wyposażenie w konkursie Perły Rynku FMCG.

Oto jeden z komentarzy naszych Klientów rekomendujacych posiadanie pojemników: „Pojemniki 4eBIN™ firmy HL Display sa ciekawym rozwiązaniem dla sklepów posiadajacych w swojej ofercie produkty sypkie. Ich użycie przyczynia sie do redukcji ilości zbędnych opakowań. Nie dość, że wyglądają estetycznie to dodatkowo pozwalają zachować higienę, co w czasach pandemii jest niezwykle ważne.” - Joanna Kobylinska-Sandoval, dyrektor handlowy ds. produktów świeżych, Eurocash Franczyza

W ciągu ostatniej dekady w sklepach stacjonarnych sprzedaż produktów luzem zyskała znaczącą wartość. Detaliści oferują unikalne doświadczenia zakupowe, jednocześnie zmniejszając ilość odpadów spożywczych i opakowaniowych. „Warto dodać, że taka koncepcja samoobsługowej sprzedaży produktów na wagę spotyka się z dużym zainteresowaniem i ciekawością kupujących, a pojemniki 4eBIN™ instalujemy w coraz większej liczbie sklepów”, komentuje Dariusz Braś, Key Account Manager w HL Display Polska.
 

4eBin™ - The next generation in bulk merchandising from HL Display on Vimeo.

Drugim rodzajem pojemników są pojemniki zasypowe - dostepne w różnych rozmiarach i wariantach, np. z oddzielaczem, wolno opadającą klapką, łopatką lub szczypcami. Są całkowicie szczelne, posiadają osadzone na zawiasach, pyłoszczelne pokrywy chroniace produkty przed środowiskiem zewnetrznym. Wyeksponowane w ten sposób smakołyki z łatwoscią zachęcają konsumentów do siegniecia po małe co nieco.

Pojemniki zasypowe 3eBIN™ (materiał partnera)

Sposób prezentacji produktów w sklepie to nie tylko kwestia porzadku i aranzacji przestrzeni, ale także – a moze przede wszystkim - ważne narzedzie marketingowe. Wiaze sie z merchandisingiem, czyli metodą umiejętnego ułożenia asortymentu w taki sposób, aby zwiekszyć jego sprzedaż. Rozwiązania HL Display nie tylko wpływają na podniesienie wartości danego sklepu i poprawę jego wizerunku w oczach konsumentów, ale też ograniczają koszty pracy pracowników, redukują straty produktowe i co istotne generują wzrost przychodów.

22. grudzień 2024 12:47