18.01.2018 / 09:22
StoryEditor

Piotr Kraśnicki, Modern-Expo: Sztuczna inteligencja wchodzi do sklepów

Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży Modern-Expo (Źródło: LinkedIn)
Rok 2018 będzie przełomowy pod względem wykorzystania nowoczesnych technologii w handlu. Sztuczna inteligencja, rozwój e-commerce, zastosowanie paczkomatów do sprzedaży żywności – to przykłady technologii, które będą coraz szerzej wykorzystywane przez detalistów – przekonuje Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży Modern-Expo.

– Na rok 2018 patrzymy z wielkim optymizmem. Będzie to bez wątpienia rok przełomowy, który zmieni to, w jaki sposób postrzegamy procesy zakupowe konsumentów. Coraz częściej widz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 13:18
StoryEditor
Przedsiębiorstwa zyskują na transformacji cyfrowej, ale boją się wysokiego tempa zmian. W jakie technologie chcą inwestować?
Firmy boją się tempa zmian technologicznych fot. Shutterstock

Dane firmy KPMG mówią, że 87 proc. firm zanotowało wzrost zysków dzięki wykorzystaniu technologii w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie aż 78 proc. twierdzi, że ich organizacje mogą nie wytrzymać tempa zmian.

W badaniu KPMG, w którym udział wzięło 2 450 specjalistów odpowiedzialnych za obszar technologiczny w firmach, wynika, że 7 na 10 respondentów jest zadowolonych z wartości, jaką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 10:14
StoryEditor
Badanie: Polski konsument w trybie oszczędzania - żywność kupuje coraz częściej na promocjach
Rynek staje się polem akcji specjalnych, trwa walka na promocje, marki własne, produkty na wyłączność i dostępne tylko w jednej sieci - komentuje dr Maria Andrzej Faliński, wiceprezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego. 

Konsumenci wciąż funkcjonują w trybie oszczędzania, ponad 90 proc. przyznaje, że przy zakupach żywności regularnie korzysta z promocji. Tak źle nie było nawet w czasie wysokiej inflacji i pandemii - wynika z analizy Grupy Blix.

Obecnie ponad 90 proc. konsumentów kupuje przynajmniej część produktów spożywczych na promocjach. Takich osób jest o 3 p.p. więcej, niż przed rokiem. Większość z nich p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:05