26.05.2023 / 15:30
StoryEditor

Piotr Kraśnicki, Modern Expo na Retail Trends 2023: Innowacje i rozwój w czasach wysokich kosztów? To możliwe!

Piotr Kraśnicki, członek zarządu, dyrektor sprzedaży, Modern Expo (fot. WH)
Jak radzić sobie w tak trudnych i nieprzewidywalnych czasach? Czy na rynku jest obecnie miejsce na innowacje? Na te pytania starał się odpowiedzieć Piotr Kraśnicki, członek zarządu, dyrektor sprzedaży, Modern Expo, podczas prelekcji „CAPEX vs OPEX. Inwestycje w innowacje i rozwój w czasach wysokich kosztów” na Retail Trends 2023.

Ekspert zaznaczył na wstępie, że ostatnie dwa lata były wyjątkowe, przede wszystkim ze względu na wojnę w Ukrainie i pandemię. – Podstawowe parametry ekonomiczne uległy w tym cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 11:20
StoryEditor
Bankructwo Active MG. Polska marka sportowa znika po 26 latach
fot. Shutterstock

Kolejną ofiarą trudnej sytuacji na rynku została marka Active MG. Specjalizująca się w sprzedaży odzieży i obuwia sportowego, firma działała na rynku od 1998 roku i przez 26 lat była obecna w największych centrach handlowych. Sąd Rejonowy w Kielcach ogłosił upadłość Active MG, zamykając tym samym długą historię marki.

Z początkiem roku Active MG mierzyła się z problemami finansowymi, które skłoniły ją do złożenia wniosków o upadłość. Sąd Rejonowy w Kielcach postanowił ogłosić upadłość firmy. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 18:41
StoryEditor
Starbucks udowadnia, że otwiera się na mniejsze ośrodki. Sieć uruchamia pierwszą kawiarnię w mieście, które niedawno doczekało się lotniska
Starbucks ma już w Polsce 78 kawiarni. Ostatnia została otwarta 15 listopada w Radomiu (fot. mareriały prasowe)

Od 15 listopada w radomskiej galerii Słoneczna działa lokal sieci Starbucks. To kolejna kawiarnia pod tym szyldem otwarta w mniejszym ośrodku miejskim, które Starbucks zaczął uwzględniać w swojej strategii ekspansji.

Amerykańska sieć kawiarni Starbucks, które uchodzą za dosyć drogie, zaczyna coraz śmielej wkraczać do mniejszych ośrodków miejskich. W tym roku uruchomiła już placówki w Toruniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:26