15.12.2023 / 11:33
StoryEditor

Pieczywo, czyli serce każdego sklepu. Jak dobrze eksponować je w niedużym sklepie? [WIDEO]

Regał firmy Mago (fot. Youtube/Wiadomości Handlowe)
Regały z pieczywem, który zachęca do sięgnięcia po chleb i bułki, a co za tym idzie, zwiększający sprzedaż tej kategorii? To możliwe, jeżeli detalista wybierze rozwiązanie proste, ale jednocześnie przemyślanie i z wysokiej jakości produktów.

Przykładem może być regał od firmy Mago. To rozwiązanie prezentowane na ostatnich targach Retail Show. To nieduże, kompleksowe rozwiązanie, które może by stosowane zarówno w nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 11:30
StoryEditor
Blisko 100 mld obrotu. NIQ publikuje dane dotyczące sprzedaży w sklepach małoformatowych w 2024 r.
Sprzedaż małoformatowa w 2024 roku. Są dane NIQ (fot. Dino)

Firma badawcza NIQ przedstawiła dane dotyczące sprzedaży FMCG w małym formacie - rozumianym jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Jak wynika z przeprowadzonych badań, w minionym roku odnotowano nieznaczny wzrost wartościowy w stosunku do 2023 r. - Dane za rok 2024 nie wywołują zaskoczenia. Preferencje Polaków, co do zakupów w kanałach małoformatowych pozostają względnie stałe - przekazał Przemysław Korotusz, analityk z NIQ.

W minionym roku sprzedaż FMCG w małym formacie wyniosła blisko 100 mld zł obrotu. W porównaniu z 2023 r., był to wzrost wartościowy o 1 procent, przy spadku wolumenowym o 5 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu?
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu? (fot. Shutterstock)

Przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego mierzą się z wyzwaniami związanymi zarówno z niestabilnością geopolityczną, jak i nadchodzącymi zmianami legislacyjnymi. Rok 2025 przynosi konieczność przystosowania się do nowych regulacji, takich jak system kaucyjny i Krajowy System e-Faktur (KSeF), co wymaga znacznych inwestycji. Dodatkowo, napięcia międzynarodowe oraz ryzyko wojny celnej z USA utrudniają planowanie strategiczne.

Według raportu RetailTech 2024, napięcia międzynarodowe stanowią poważną przeszkodę dla sektora handlu. 35 proc. ankietowanych przedsiębiorców wskazuje je jako kluczowe wyzwanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 16:58