24.04.2019 / 10:35
StoryEditor

Modern-Expo z nowym obliczem chce zmieniać światowy handel

Modern-Expo (materiały prasowe)
Wielkim firmom zawsze towarzyszą przełomowe momenty. Wspominane później przez lata wydarzenia, które pozwoliły zrobić duży krok do przodu. Czasem jest to powrót twórcy jak w przypadku Apple, innym razem koncentracja na jednej kompetencji, jak to zrobił Xerox. Dla Modern‑Expo punktem zwrotnym ma być wdrożenie nowej strategii, popartej zmianami wizerunkowymi.

Modern‑Expo od lat wyposaża przestrzeń detaliczną w doskonałej jakości rozwiązania, które pozwalają sieciom sprzedawać, a konsumentom kupować. Na początku były to przede wszystk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 17:21