07.03.2019 / 11:03
StoryEditor

Modern-Expo Ambasadorem Województwa Lubelskiego

Bogdan Łukasik, przewodniczący Rady Nadzorczej i dyrektor generalny Modern-Expo Group (materiały prasowe)
Firma Modern-Expo SA została wybrana Ambasadorem Województwa Lubelskiego. Tytuł ten jest przyznawany wybitnym osobom, instytucjom oraz firmom, które wniosły istotny wkład w promowanie Lubelszczyzny w kraju i poza jego granicami.

Modern-Expo, międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, otrzymał to wyróżnienie w kategorii „firma”. Przedsiębiorstwo wyłoniono spośród 6 i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2024 / 11:47
StoryEditor
Netto poprawia swój koncept Netto 4.0. Jakie zmiany wprowadza? Brian Nyeng Olesen wskazuje na odmienną logikę funkcjonowania
Netto 4.0 w Borzęcinie (źródło: Netto Polska)

Netto Polska tuż przed wakacjami uruchomiło pierwszy nowy concept store, który sieć nazywała 4.0. Dla detalisty jest to kamień milowy na drodze do realizacji misji, którą definiuje: "Dbamy o to, aby być miejscem, do którego klienci zawsze chcą wracać po każdą potrzebę i inspirację". W sobotę uruchomiono drugą, "porównawczą" placówkę w Borzęcinie.

Jak zapewnia Brian Nyeng Olesen, Country Manager Netto Poland, celem sieci jest sprawienie, aby zakupy były łatwe, szybkie i logiczne.

– Chcemy zaprezentować szeroką gamę nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 13:41
StoryEditor
Walmart sprzedaje swoje akcje chińskiego JD.com i ma zamiar samodzielnie rozwinąć sprzedaż w Chinach
Doug McMillon, CEO Walmart Inc. (Walmart)

Gigant handlu, Walmart potwierdził, że sprzedał wszystkie swoje udziały w chińskiej spółce JD.com. Amerykański detalista był właścicielem udziałów w JD.com od 2016 roku. Wartość transakcji mogła sięgnąć powyżej 3,6 mld dolarów.

Walmart zainwestował w JD.com w 2016 roku, kiedy przejął 5 proc. udziałów w firmie będącej właścicielem platformy zakupów online. Z czasem amerykańska spółka mogła zwiększyć sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 21:40