19.12.2023 / 12:21
StoryEditor

Moda się zmienia, a regał wciąż ten sam. Co Mago oferuje branży fashion? [WIDEO]

Regał fashion firmy Mago
Elegancka ekspozycja odzieży to klucz do wysokiej sprzedaży. Nie trzeba jednak zmieniać regału za każdym razem, gdy wystawiamy nową kolekcję. Regały od firmy Mago można wykorzystywać przez cały rok.

Jedno z takich rozwiązań zostało zaprezentowane na niedawnych targach Retail Show w Warszawie. To sklepowy regał na odzież serii MAGO ONE z możliwością umieszczenia spersonalizowanego kontentu reklamowego na jego bokach, co może przyciągnąć konsumentów w konkretny rejon sklepu.

Całość konstrukcji jest stosunkowo prosta – składa się ona z ramy, boków i drążków ze stali nierdzewnej, które można instalować na dowolnej wysokości. Dzięki temu regał może stać w sklepie przez cały rok i można eksponować na nim różne rodzaje asortymentu w zależności od sezonu. Jest on również stosunkowo lekki, więc nie będzie problemu z przesunięciem go w inną część sali sprzedaży.

Zobacz regał Mago dedykowany branży fashion. Więcej o rozwiązaniach ekspozycyjnych na mago.com

 

24.02.2025 / 08:30
StoryEditor
Sprzedaż podgrzewanych wyrobów tytoniowych z aromatem będzie zakazana
Za dziewięć miesięcy sprzedaż podgrzewanych wyrobów tytoniowych z aromatem będzie zakazana (fot. Shutterstock)

Smakowe podgrzewane wyroby tytoniowe odchodzą do lamusa. Ich sprzedaż będzie zakazana - zakłada uchwalona w piątek przez Sejm nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych zakazuje wprowadzania do obrotu podgrzewanych wyrobów tytoniowych mających char...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 19:50
StoryEditor
Ponad 66 mln zł kar za zmowę w sprawie cen produktów marki Jura. Prezes UOKiK nie miał litości dla właścicieli trzech sieci RTV/AGD, które brały w niej udział
Prezes UOKiK nałożył ponad 66 mln zł kar na przedsiębiorców biorących udział w zmowie dotyczącej cen ekspresów i akcesoriów marki Jura (fot. Bartek Kaszuba; Shutterstock; mat. prasowe)

Właścicielom sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oberwało się za trwającą blisko 10 lat zmowę cenową ze spółką Jura Poland. Prezes UOKiK nałożył na przedsiębiorców łącznie ponad 66 mln zł kar finansowych. Wiemy, która firma zapłaci za niedozwolone praktyki najwięcej.

Postępowanie antymonopolowe przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że spółka Jura Poland, będąca wyłącznym importerem ekspresów do kawy marki Jura, wraz z oficjalnymi dystry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. marzec 2025 20:15