19.07.2016 / 10:02
StoryEditor

MasterPass w tradycyjnych sklepach

MasterPass dostępny w tradycyjnych sklepach ma ułatwić dokonywanie w pełni cyfrowych płatności (fot. MasterCard)
Firma MasterCard rozszerzyła usługę płatniczą MasterPass na tradycyjne sklepy. To kolejne działanie wspierające sprzedaż wielokanałową.

MasterPass to usługa typu „portfel elektroniczny”. Pozwala na zarejestrowanie w systemie kart płatniczych i płacenie za zakupy bez konieczności wprowadzaniach swoich danych – wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 12:12
StoryEditor
Przemysław Kijewski, Żabka Polska na Retail Trends 2024: Na koniec tego roku będziemy celebrować otwarcie 11 tys. sklepu
Otwieramy średnio trzy sklepy dziennie po to, aby na koniec tego roku, w ostatnim kwartale, celebrować sklep numer 11 tys. - mówił podczas debaty „Obudzić konsumentów! Retail poprawia modele biznesowe i szuka nowych źródeł przychodów” Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Podczas debaty otwierającej kongres Retail Trends 2024, Łukasz Stępniak, redaktor naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu „Wiadomości Handlowe” rozmawiał z zaproszo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 08:45
StoryEditor
Ile Polacy mają do wydania w sklepach i jak wypadają na tle reszty Europy?
Statystyczny Polak ma średnio rocznie do wydania na zakupy w sklepach nieco ponad 4 tys. euro. Plasuje nas to na czwartym miejscu od końca w Europie (fot. Shutterstock)
Mieszkaniec Europy ma średnio rocznie do wydania w sklepach ponad 6,5 tys. euro., podczas gdy Polak – nieco powyżej 4 tys. euro, czyli o około 40 proc. mniej. Pod względem siły nabywczej dla handlu detalicznego wyprzedzają nas nie tylko kraje Europy Zachodniej.

Średnia siła nabywcza dla handlu detalicznego dla Europejczyka wynosi ponad 6,5 tys. euro rocznie – wynika z pierwszej edycji raportu "GfK Retail Purchasing Power Europe", z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 10:27