16.04.2020 / 20:18
StoryEditor

Mastercard kupił udziały w BLIK-u. To ważny moment w rozwoju systemu płatności mobilnych

(Polski Standard Płatności)
Mastercard stał się udziałowcem Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. Wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym to ostatni etap formalny procesu zapoczątkowanego podpisaniem listu intencyjnego o strategicznej współpracy w grudniu 2018 roku. Obecnie PSP ma 7 udziałowców, z których każdy posiada równą liczbę udziałów. Oprócz Mastercard są to Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Santander Bank Polska.

Współpraca pomiędzy Polskim Standardem Płatności oraz Mastercard to przełomowy moment w dalszym rozwoju systemu płatności mobilnych Blik. Jej efektem będzie umożliwienie użytkow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 15:24
StoryEditor
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Sklep sieci Abc w Jeleniowie (fot. Shutterstock)
Jak wynika z danych Grupy Eurocash, rozwój ekosystemu detalicznego wydaje się na potykać istotne bariery. Zarówno w sieciach franczyzowych, jak i własnych od kilku lat nie widać wyraźnych wzrostów liczebności placówek, a w części formatów mamy do czynienia ze spadkami. Strategia na lata 2023-2025, przyjęta w 2022 r., zakłada m.in. inwestycje w rozwój sieci franczyzowych i partnerskich.

Ewolucja ekosystemu detalicznego Grupy Eurocash wyraźnie napotyka poważne bariery rozwojowe. Problemy widać w wielu szyldach, zarówno franczyzowych, jak i w sklepach własnych cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 11:14
StoryEditor
Glovo i sieć Kakadu błyskawicznie dostarczą klientom produkty dla zwierząt. Co dokładnie?
Glovo i Kakadu ze wspólną ofertą dla psów i kotów
Ponad 4300 produktów dla zwierząt, będzie można od teraz zamówić za pomocą aplikacji Glovo prosto z sieci sklepów Kakadu. Nie ważne, czy klient będzie potrzebował dla pupila zbilansowanej karmy, zdrowych przekąsek, wygodnego legowiska czy nowej obroży dla psa.

Prawie połowa Polaków dzieli dom z co najmniej jednym pupilem: psem, kotem, rybkami czy nawet szynszylami. Jesteśmy w pierwszej piętnastce krajów na świecie pod względem liczby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:35