Jednym z generujących oszczędność czasu pracy i kosztów jest system Roller Track™. Jest to rozwiązanie grawitacyjne pozwalające na automatyczny ’fejsing’ produktów na półce. Składa się z rolek, które powodują, iż produkty automatycznie przesuwają się w stronę przedniej krawędzi półki, co pozwala na stworzenie wrażenia zawsze pełnej i atrakcyjnie zaopatrzonej przestrzeni. Produkty przez cały czas pozostają widoczne, a kupujący w łatwy i szybki sposób są w stanie dokonać wyboru.
Rolki mogą być używane jako pojedyncze szyny lub jako płachta pokrywająca całą powierzchnię półki. Grawitacyjne frontowanie produktów pomaga zachować widoczność asortymentu, a w razie braków towarowych pozwala na ich szybkie wykrycie. Jeśli chodzi o uzupełnianie towaru to można to robić od frontu lub od tyłu, co znacząco ogranicza czas i koszty pracy. – Testy wykazały, że zautomatyzowanie procesu ustawiania produktów na froncie półki pozwala zaoszczędzić do 39% czasu pracy pracowników – podsumowuje Rafał Lewandowski, Commercial Director HL Display Polska. System jest łatwy w instalacji, obsłudze i utrzymaniu w czystości. Sprawdza się w przypadku wielu kategorii produktowych, takich jak: napoje, nabiał, alkohole, artykuły gospodarstwa domowego czy kosmetyki. Wszystko to sprawia, że system ułatwia zakupy klientom a sklepom właściwe zarządzanie półkami.
HL Display nie ustaje w wysiłkach i w obliczu rozwijającej się gamy produktów przedstawia nowość dedykowaną dla mniejszych opakowań produktów - dwupoziomowe separatory, które są kompatybilne z systemem Roller Track™. Separatory pozwalają na piętrowanie produków oszczędzając przy tym miejsca na półce, a dzięki automatycznemu przesuwaniu produktów na przód półki, pomagają zachować porządek i widoczność asortymentu. Niewątpliwą zaletą systemu jest jego możliwość dopasowania do różnych formatów opakowań. To bardzo proste, a jednocześnie skuteczne rozwiązanie zapewniające widoczność przy jednoczesnej optymalizacji przestrzeni sprzedażowej.
Dwupoziomowe separatory kompatybilne z systemem Roller Track™
O HL Display
HL Display oferuje swoim klientom szerokie portfolio gotowych narzędzi do komunikacji wewnątrzsklepowej oraz rozwiązań merchandisingowych. Tworzy również indywidualne projekty i usługi mające na celu poprawę doświadczenia zakupowego przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności kosztowej i dbałości o środowisko naturalne. Firma powstała w 1954 roku. W ciągu blisko 70 lat działalności stała się światowym liderem w obszarze merchandisingu sklepowego i rozwiązań komunikacyjnych. Rozwiązania przedsiębiorstwa, które jest obecne w ponad 70 krajach, można znaleźć w 295 tys. placówek detalicznych na całym świecie. Te liczby mówią same za siebie.