28.05.2019 / 18:30
StoryEditor

KRFMCG: Jakie korzyści może wnieść wizja komputerowa dla sieci detalicznych?

Wizja komputerowa może być wykorzystana w kasach bezgotówkowych, czyli w transakcjach bez użycia gotówki np. skanując telefony (fot. Adobe)
Sergey Karpyuk, współzałożyciel i dyrektor handlowy MINT Innovations specjalizującej się w wizji komputerowej, pracuje z wizją komputerową bazując na eksperymentach. Opowiedział jak można ją wykorzystać w sieciach handlowych.

Wizja komputerowa łączy się ze sztuczną inteligencją i opiera się na trzech etapach: generacji obrazu, przetwarzaniu wizji i identyfikacji.

Globalny rynek identyfikacji roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 11:29
StoryEditor
Polska na celowniku piwa San Miguel. Browar chce podwoić sprzedaż w Europie kontynentalnej. W planach duże inwestycje

Koncern browarniczy Mahou zainwestuje 50 milionów euro, aby podwoić sprzedaż San Miguel w Europie kontynentalnej do 2027 roku. Firma chce powtórzyć swój sukces w Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem w swojej kategorii z 15 proc. udziałem. Do czerwca marka zwiększyła wolumen sprzedaży w Europie kontynentalnej o 17 proc. Hiszpanie inwestują także na polskim rynku, wyniki są rewelacyjne, ale trzeba pamiętać z jakiego poziomu firma startuje na naszym rynku.

Browar Mahou San Miguel przedstawił plan rozwoju na rynkach zagranicznych, w ramach którego od 2023 do 2027 roku zamierza podwoić sprzedaż piwa San Miguel w Europie kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 13:17
StoryEditor
Konsumenci wrócili do nastrojów przedpandemicznych. Nadal są zaniepokojeni sytuacją w Ukrainie
Dobre nastroje konsumentów utrzymują się (fot. Shutterstock)

Listopadowe badanie GfK – An NIQ Company pokazuje, że Polscy konsumenci są w całkiem niezłych nastrojach, chociaż druga połowa roku to niewielki spadek. W przypadku pozostałych krajów UE nastroje są zdecydowanie gorsze, ale wyraźnie się poprawiają.

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK – An NIQ Company, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w listopadzie 2024 r. wyniósł -1,2 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 08:56