17.06.2020 / 10:32
StoryEditor

Koronawirus przyśpieszył proces cyfryzacji - rozmowa z Michałem Szklarskim, Head of Innovation, w firmie e-point S.A.

(fot. materiał partnera)
Nowoczesna platforma zakupowa i system prezentacji produktów staje się niezbędnym narzędziem do komunikacji z klientami. O tym, jaka jest rola platform e-commerce w sprzedaży B2B, jak wybrać odpowiednie oprogramowanie oraz partnera, który je wdroży rozmawiamy z Michałem Szklarskim, Head of Innovation, Board Representative w firmie e-point SA.

- W jaki sposób producenci mogą digitalizować komunikację z klientami oraz procesy sprzedażowe?

W nowoczesnych firmach jest sporo systemów, które zarządzają informacjami pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 03:15