24.01.2019 / 13:52
StoryEditor

Kolejki do kas są zbyt długie! Szybkie płatności zmieniają sklepy i zwyczaje klientów

Bogdan Łukasik, przewodniczący Rady Nadzorczej Modern-Expo Group (materiały prasowe)
Popularność płatności zbliżeniowych będzie rosła, szczególnie tych przy użyciu smartfonów, ale już dziś konsumenci oczekują jeszcze większej wygody i skrócenia czasu oczekiwania w kolejce i płatności.

Konsumenci w epoce rewolucji cyfrowej przywykli do obecności coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w swoim otoczeniu, co znajduje swoje odzwierciedlenie ró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 22:32
StoryEditor
SZYKUJE SIĘ GIGAFUZJA W SŁODYCZACH! Mondelez może przejąć Hershey i dodać więcej czekolady do ciasteczek Oreo
Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez

Koncern Mondelez International, specjalizujący się w produkcji przekąsek i słodyczy bada możliwości przejęcia kultowego amerykańskiego producenta czekolady firmy Hershey Co. Taka transakcja oznacza trzęsienie ziemi na globalnym rynku słodyczy. Dlaczego firmy ją rozważają?

Warto przypomnieć, że w 2016 r. producent ciasteczek Oreo i czekolady Cadbury podjął próbę przejęcia firm Hershey. Jednak Mondelez zdecydował się wycofać z transakcji po tym jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 11:29
StoryEditor
Polska na celowniku piwa San Miguel. Browar chce podwoić sprzedaż w Europie kontynentalnej. W planach duże inwestycje
Elena Reviriego, dyrektor generalna nadzorująca ekspansję zagraniczna marki Mahou San Miguel

Koncern browarniczy Mahou zainwestuje 50 milionów euro, aby podwoić sprzedaż San Miguel w Europie kontynentalnej do 2027 roku. Firma chce powtórzyć swój sukces w Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem w swojej kategorii z 15 proc. udziałem. Do czerwca marka zwiększyła wolumen sprzedaży w Europie kontynentalnej o 17 proc. Hiszpanie inwestują także na polskim rynku, wyniki są rewelacyjne, ale trzeba pamiętać z jakiego poziomu firma startuje na naszym rynku.

Browar Mahou San Miguel przedstawił plan rozwoju na rynkach zagranicznych, w ramach którego od 2023 do 2027 roku zamierza podwoić sprzedaż piwa San Miguel w Europie kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:52