03.01.2019 / 11:42
StoryEditor

JD.com uruchamia innowacyjny koncept bezzałogowych sklepów pop-up dla podróżnych

Sklep autonomiczny na dworcu kolejowym Hohhot East Railway Station (Źródło: JD.com)
Chiński gigant e-commerce JD.com otworzył dwa pierwsze sklepy przeznaczone dla podróżnych – w międzynarodowym porcie lotniczym w Pekinie oraz na dworcu kolejowym w Hohhot, w Mongolii Wewnętrznej. Wyposażone w najnowsze technologie, w pełni zautomatyzowane placówki są elementem strategii „handlu bez granic” Boundaryless Retail Strategy, która ma umożliwiać konsumentom kupowanie tego, czego chcą, gdzie i kiedy chcą.

JD konsekwentnie rozszerza swoją działalność detaliczną o sklepy convenience i supermarkety, nawiązuje współpracę z hotelami, a obecnie także z portami lotniczymi i dworcami kol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Łódzkie CH Manufaktura odnotowało w 2024 r. rekordowe ponad 21 mln wizyt. Prawie 100 proc. powierzchni ma najemców

– W 2024 r. zanotowaliśmy rekordową frekwencję, bo ponad 21 milionów wizyt, co jest wynikiem wyższym o 1,5 proc. niż w 2023 roku, mieliśmy także ponad 99 proc. wynajętej powierzchni – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

W 2024 roku do grona najemców Manufaktury dołączyło 12 nowych brandów, w tym m.in. LUSH i Lindt, ale także Skechers, Savicki, Candy Pop czy kolejny salon z biżuterią Yes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 16:42
StoryEditor
Jakie sieci RTV i AGD są najlepiej postrzegane przez Polaków? Autorzy rankingu ostrzegają branżę: najgorzej oceniany segment rynku
Jakie sieci RTV i AGD są najlepiej postrzegane przez Polaków? Autorzy rankingu ostrzegają branżę: najgorzej oceniany segment rynku (fot. Eric Glenn/Shutterstock)

Eksperci EY-Parthenon przeanalizowali opinie Polaków na temat sieci handlowych z segmentu RTV i AGD. Wyniki najnowszego rankingu "Retail Performance Ranking 2024" pokazują, które marki cieszą się największym uznaniem klientów, a które powinny popracować nad tym jak są postrzegane.

Podobnie jak w poprzedniej edycji badania, liderem pozostaje Media Expert z wynikiem 65,4 proc. To kolejny rok, w którym sieć utrzymuje pozycję numer jeden. Za nią uplasowała si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 10:44