20.04.2017 / 13:08
StoryEditor

Japończycy wprowadzają do sklepów convenience automatyczne kasy nowej generacji

Pięć największych w Japonii sieci sklepów convenience wprowadzi do swoich placówek w pełni automatyczne kasy sklepowe, które będą skanować wszystkie naraz zakupy w koszyku, a nie jeden produkt po drugim. Szacuje się, że inwestycja związana z wprowadzeniem tego systemu do ok. 50 tys. sklepów będzie kosztować nawet do 100 mld jenów, czyli ok. 919 mln USD – informuje portal Retail Analysis.

Wielkie japońskie sieci sklepów convenience Seven & I Holdings, East Japan Railway, Lawson, Ministop oraz FamilyMart Uny przeprowadzą w 2018 automatyzację strefy kas w swoich pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 14:51
StoryEditor
Które sieci "dom i ogród" skradły serca i portfele Polaków? Najnowszy ranking EY udowadnia, że królowa jest jedna
Najwyżej ocenianym sklepem z segmentu ”dom i ogród” jest Ikea, a największy skok w tym rankingu zanotowała w tym rankingu sieć Bricomarché (fot, materiały prasowe)

Eksperci EY-Parthenon przyjrzeli się temu, jak Polacy postrzegają dziewięciu detalistów działających w branży "dom i ogród". Najwyższe oceny w tym segmencie drugi rok z rzędu otrzymała Ikea. Najwięcej w oczach klientów zyskała jednak inna sieć.

W segmencie "dom i ogród" ulubionym sklepem Polaków w 2024 r. była Ikea. Oznacza to, że szwedzka sieć utrzymała pozycję lidera przyznaną jej w poprzedniej edycji badania "Ret...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 13:53
StoryEditor
Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu
Sklep sieci Rituals w Japonii, fot. Rituals

W 2024 roku producent i dystrybutor kosmetyków firma Rituals Cosmeticsosiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21 proc. we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe. Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio pięć nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.

Marka Rituals Cosmetics, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21 proc. wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 10:38