21.12.2021 / 09:12
StoryEditor

Facer™, czyli wszystkie produkty „twarzą” do klienta za sprawą jednego ruchu

System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
FACER™ (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
FACER™ (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
FACER™ (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
System FACER™ od HL Display (materiał partnera)
Wieloletnie doświadcznie w obszarze merchandisingu sklepowego pozwoliło firmie HL Display stworzyć rozwiązanie, które sprawdza się w niemal każdej kategorii produktowej sokach owocowych, izotonikach, piwach, winach, alkoholach wysokoprocentowych, kawie, a nawet produktach kosmetycznych czy artykułach typu non-food. Mowa o systemie Facer™.

Rozwiązania wymyślone i opatentowane przez to przedsiębiorstwo funkcjonują w setkach tysięcy sklepów na całym świecie. Tworząc je firma myśli m.in. o tym, jak poprawić ekspozycję produktów, a jednocześnie zautomatyzować ten proces ograniczając wysiłek i czas pracy personelu. Kluczowymi korzyściami systemu FACER™ są ogromne oszczędności czasu, mniejsze ryzyko przepełnienia i rozbicia butelek, łatwiejsze uzupełnianie i utrzymanie produktów w linii prostej. 

To proste, wygodne oraz efektywne rozwiązanie. Każdy rząd produktów jest umieszczony w stalowej ramce o regulowanej szerokości, ukrytej za listwą frontową, która umożliwia umieszczenie dodatkowej komunikacji lub cenówki. System jest umieszczany bezpośrednio na półce, a ramki są regulowane pod względem szerokości przez proste rozsunięcie. Chcąc uporządkować produkty, wystarczy unieść ramkę zza listwy, pociągnąć ją do przodu, przeciągając produkty do przodu półki, i wsunąć ramkę z powrotem na miejsce za przednią listwę. Dzięki temu jednym płynnym ruchem ręki pracownik sklepu może przesunąć cały rząd butelek lub innych opakowań na przód półki sklepowej. Na rynku występują różne wymiary produktów, dlatego też FACER™ jest dostępny w trzech różnych wymiarach w celu dopasowania do różnych typów i wymiarów produktów. 

Zobacz video o produkcie w jednym z wielu sklepów w Polsce: 

Dzięki systemowi w mgnieniu oka można stworzyć schludną ekspozycję i odciążyć personel poprzez zautomatyzowanie powtarzających się zadań. W konsekwencji, personel sklepu może poświęcić swój czas na to, co istotne, koncentrując się na obsłudze klienta. Bowiem zakupy powinny być przyjemnym doświadczeniem, nie tylko transakcją. Warte podkreślenia jest również to, że system Facer™ zdobył uznanie konsumentów zajmując III miejsce w kategorii Wyposażenie w konkursie Perły Rynku FMCG.

Oto jeden z komentarzy naszych Klientów rekomendowanych posiadanie systemu: ”Oferowany przez firmę HL Display system Facer™ to ciekawe i bardzo funkcjonalne rozwiązanie. System pomaga w szybkim uporządkowaniu ekspozycji i ułożeniu towarów na półce. Ze względu na swoją uniwersalność oraz łatwość obsługi znajdzie zastosowanie w każdym sklepie" - Joanna Bytner, Dyrektor Wsparcia Sprzedaży, Marketingu i Rozwoju, Członek Zarządu, Chata Polska.

Stosując odpowiednie systemy merchandisingowe, sklepy są w stanie zapewnić lepsze doświadczenia zakupowe, które stanowią kluczową kwestię w ochronie tradycyjnego sklepu detalicznego w dynamicznie rozwijającym się środowisku handlu elektronicznego. Badania wykazały, że to rozwiązanie pozwala oszczędzić 30­-50% czasu podczas ustawiania produktów. Dzięki rozwiązaniu FACER™ Klienci mogą liczyć na lepszą prezentację produktów, która dostarcza im przyjemność z zakupów, a wlaścicielom sklepów zyski w postaci zwiększonej sprzedaży.

O HL Display
HL Display oferuje swoim klientom szerokie portfolio gotowych narzędzi do komunikacji wewnątrzsklepowej oraz rozwiązań merchandisingowych. Tworzy również indywidualne projekty i usługi mające na celu poprawę doświadczenia zakupowego przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności kosztowej i dbałości o środowisko naturalne. Firma powstała w 1954 roku. W ciągu blisko 70 lat działalności stała się światowym liderem w obszarze merchandisingu sklepowego i rozwiązań komunikacyjnych. Rozwiązania przedsiębiorstwa, które jest obecne w ponad 70 krajach można znaleźć w 295 tys. placówek detalicznych na całym świecie.

22. grudzień 2024 09:04