– W tej edycji wystawimy aż 11 premierowych grup produktowych. Będą to m.in.: linia produktów do obsługi stref płatności, wsparcia e-commerce, sklepy automatyczne i autonomiczne, innowacyjne rozwiązania regałowe oraz najnowsza wersja inteligentnego wózka CLEVER.– mówi Andrzej Kutyła, dyrektor zarządzający ds. komercji Grupy MAGO
Dodaje, że firma jest obecna na targach EuroShop prawie od samego ich początku, a w tym roku wystawiać się będzie po raz 8. W tym czasie polska spółka przeszła mocną transformację, gdzie poza standardowymi rozwiązaniami regałowymi, które są obecne w większości sieci handlowych w Europie, tworzy również ich innowacyjne odpowiedniki, których nie posiada w ofercie żaden inny producent – np. system regałowy POLA+, który również będzie zaprezentowany na targach.
Podążając za trendami rynkowymi Mago dostarcza również zaawansowane rozwiązania technologiczne, które produkowane są w jednym z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie.
Na targach zaprezentuje premierowy projekt sklepu automatycznego oraz autonomicznego, który jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów. Liczy się bowiem wygoda i szybkość kupowania.
Pod koniec ubiegłego roku z naszym partnerem, jedną z ogólnopolskich sieci handlowych otworzyliśmy kompaktową, mobilną powierzchnię handlową, bez obsługi personelu, czynną 24 h/7,dająca możliwość wykonania szybkich zakupów niezbędnych artykułów.
- Podkreślę, że autonomiczny mobilny sklep MAGO idealnie wpisuje się w formułę nowoczesnego retailu, komentuje Andrzej Kutyła.
Spośród wielu premier, które zostaną zaprezentowane na targach uwagę zwraca najnowsza wersję inteligentnego wózka CLEVER. Dzięki temu rozwiązaniu cały proces zakupów w sklepie klient może przeprowadzić samodzielnie, praktycznie bez wsparcia personelu. Czas obsługi klienta w strefie płatności został skrócony do absolutnego minimum. Tradycyjny koszyk sklepowy został zastąpiony torbą wielokrotnego użytku. Dzięki temu klient sklepu dotyka produktów tylko raz - zdejmując je z półki, eliminując konieczność wielokrotnego przepakowywania artykułów w procesie zakupowym. Po dokonaniu płatności zdejmuje torbę, odstawia wózek i wychodzi ze sklepu.
- Tak naprawdę jest to kolejny, dopracowany model inteligentnego wózka, poprzedzony wieloma testami w realnych punktach handlowych. Badania pomogły nam sparametryzować różne zwyczaje zakupowe klientów, oczekiwania retailerów, a następnie udoskonalić inteligentny wózek CLEVER.
Dziś Grupa MAGO to lider na rynku wyposażenia sklepowego oraz inteligentnych rozwiązań technologicznych dla sektora retail. Rozwiązania MAGO obecne są w zdecydowanej większości sieci handlowych w Europie, zarówno po brandem własnym jak i partnerów biznesowych.
- Powiem nieskromnie, wyróżnia nas niespotykana w branży elastyczność i szybkość we wprowadzaniu nowych rozwiązań oraz produktów, gdzie sprawnie i w krótkim okresie czasu przechodząc od fazy konceptu poprzez prototyp dla klienta, kończąc na wielkoseryjnej produkcji dostarczamy zamówienie zgodne z oczekiwaniem klienta, na tym budujemy przewagę konkurencyjną - mówi Andrzej Kutyła. Nadmienia, że doceniają, to klienci końcowi współpracujący z Grupą Mago, a także partnerzy branżowi kupujący pod markami własnymi nasze rozwiązania i produkty.
Razem z Panem Andrzejem Kutyłą oraz zespołem handlowym MAGO zapraszamy na targi EuroShop 2023 do Dusseldorfu.
Hala nr 10 stoisko nr C60, w dniach od 26 lutego do 2 marca.