12.12.2016 / 00:00
StoryEditor

E-commerce w B2B? Nowa jakość we współpracy z klientami

()
W dzisiejszych czasach wiele przedsiębiorstw z sektora B2B poszukuje rozwiązań technologicznych typu B2B e-commerce, w celu rozwoju nowych kanałów sprzedaży oraz automatyzacji i personalizacji współpracy ze swoimi klientami. Podjęcie tych kroków jest związane z ciągłym wzrostem rynku sprzedaży internetowej w relacjach B2B. Według wyliczeń firmy Frost&Sullivan do 2020 roku wielkość sprzedaży w tym kanale dwukrotnie przewyższy wielość sprzedaży na rynku B2C, generując przychody rzędu 6,7 biliona dolarów. 

B2B e-commerce czy EDI: technologie komplementarne czy substytuty?

Z drugiej strony od kilkunastu już lat to technologia EDI jest szeroko stosowana na rynku polskim, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 10:01
StoryEditor
Ikea wznowi działalność sklepu i punktów odbioru zamówień w Ukrainie. Nastąpi to w 2025 r.
(fot. Ikea)

Otwarcie sklepów Ikea w Ukrainie nastąpi w 2025 r., a dokładna data zostanie z czasem ogłoszona przez szwedzką sieć - donosi Interfax-Ukraina, powołując się na słowa dyrektora operacyjnego dwóch centrów handlowych.

Deklarację, że ponowne otwarcie stacjonarnego sklepu i punktów odbioru zamówień internetowych Ikea w Ukrainie nastąpi w 2025 r., złożył Dmitrij Lashin, dyrektor kijowsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:01
StoryEditor
Dino dołącza do pączkowej bitwy. Czy ceny dorównują tym z Biedronki czy Lidla?
Dino dołącza do pączkowej bitwy. Czy ceny dorównują tym z Biedronki czy Lidla? (fot. Shutterstock)

Już od kilku dni sklepy kuszą klientów promocjami na pączki, ale to własnie dziś – w tłusty czwartek, obserwujemy kulminację promocji. Wiemy już co w ten dzień zaoferowała Biedronka i Lidl. Czy Dino dorówna swoim rywalom w promocyjnych cenach pączków?

W Biedronce klienci mogą wyjść ze sklepu z 12 pączkami za darmo, ale pod warunkiem zrobienia zakupów za minimum 149 zł (przy czym jest to kwota, która ma się pojawić na kasie po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2025 22:02