05.04.2017 / 11:27
StoryEditor

Dyskonty robią skok na wyższą półkę. Biedronka i Lidl prawie jak delikatesy

Dyskonty takie jak Lidl czy Biedronka przeobraziły się w ciągu kilku ostatnich lat z tanich sklepów w alternatywę dla pozostałych segmentów rynku. Dzisiaj to już główny kanał sprzedaży żywności, także premium – pisze rp.pl.

Z badania TNS wynika, że ogółem głównym kryterium wyboru jest szerokość oferty, ale w dyskontach jest to cena. Wydaje się jednak, że dyskonterzy stawiają na ofertę premium, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 17:30
StoryEditor
Prognozy niewypłacalności dla branży handlowej na 2025 r. Czego mogą spodziewać się detaliści i hurtownicy? [ANALIZA]
Kobieta podczas zakupów spożywczych (fot. Shutterstock)

Zgodnie z prognozami Coface, łączna liczba niewypłacalności polskich przedsiębiorstw odnotowana w całym 2024 roku (wg danych na dzień 7 stycznia br.) osiągnęła kolejny rekord i wyniosła 5 576. Oznacza to, że w porównaniu z rokiem 2023 liczba niewypłacalności wzrosła o 19 proc. Głównymi wyzwaniami dla biznesu handlowego były wysokie koszty zatrudnienia, finansowania i utrzymanie marżowości. Według ekspertów dla sektora dystrybucyjnego nadchodzą lepsze czasy.

Według danych firmy Coface liczba niewypłacalności przedsiębiorstw w Polsce wzrosła o 19 proc. w 2024 r. Mimo, że rosnąca liczba niewypłacalności była odnotowywana także w poprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 09:38
StoryEditor
Wiemy, ile sklepów otworzy Lewiatan w 2025 roku. Pod względem liczby placówek może zbliżyć się do... Biedronki
Na zdj. sklep sieci Lewiatan (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Sieć sklepów Lewiatan na koniec 2024 r. liczyła 3255 lokalizacji. To oznacza, że urosła o 26 placówek w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Plany na 2025 r. są znacznie bardziej ambitne.

Lewiatan zdradza, że w ciągu minionych 12 miesięcy uruchomił 231 sklepów (wzrost netto jest skromniejszy w związku z towarzyszącymi temu zamknięciami placówek). Przyniosło to si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 13:26