Firma zaprojektowała regał, który może zmieścić więcej produktów. Wszystko dzięki zastosowaniu odpowiedniego tyłu regału – środkowego, zwanego również tyłem mono. Dzięki temu powierzchnia półki zwiększa się o 8 proc., a przy odpowiednim doborze asortymentu może się na niej zmieścić aż o 14 proc. więcej towarów.
Wartością dla detalisty w tym przypadku jest to, że towar dłużej jest obecny na półce, co powoduje, że konsumenci unikają wrażenia „dziur” na regałach, co jest poważnym uchybieniem w kwestii ekspozycji. Tworzy to również poczucie pewności, że zawsze gdy klient pójdzie do sklepu, znajdzie tam produkt, którego poszukuje.
To wszystko przekłada się na zaufanie i lepszy odbiór sklepu, co powoduje, że klient chętniej do niego wraca, generując detaliście większe zyski.
Zyskuje na tym również obsługa klienta w sklepie, ponieważ pracownicy są w mniejszym stopniu obciążeni koniecznością towarowania regałów i mogą poświęcić czas na doradzenie klientowi lub obsłużenie go na kasie.
Więcej o nowym rozwiązaniu można dowiedzieć się na poniższym filmie z targów EuroShop 2023, gdzie MAGO prezentowało ten regał wszystkim odwiedzającym stoisko firmy z Nadarzyna.