29.05.2023 / 15:15
StoryEditor

Bogdan Łukasik, Modern Expo na Retail Trends 2023: Retailerzy są zmuszeni do redukcji kosztów inwestycyjnych

Bogdan Łukasik, Prezes Zarządu Modern Expo (Retail Trends 2023)
Ze względu na sytuację makroekonomiczną retailerzy są zmuszeni do redukcji kosztów inwestycyjnych. Inflacja, wzrost cen energii, presje płacowe, spadający koszyk zakupowy – to wszystko wpływa na rentowność placówek, które jeszcze dwa-trzy lata temu mogły normalnie w poszczególnych lokalizacjach funkcjonować a w tej chwili po prostu się nie bronią, jeśli chodzi o zwrot z tego typu inwestycji – zauważył Bogdan Łukasik, prezes Modern Expo, podczas debaty „Zarządzanie inwestycjami w czasach kryzysu kosztowego” na Retail Trends 2023.

Aktualnie detaliści zaostrzyli negocjacje cenowe z dostawcami wyposażenia do sklepów. Wciąż chcą kupić ten sam sprzęt, ale taniej. – Jest też inna droga, która opiera się na opt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 10:05
StoryEditor
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
Dino dołączyło do nielicznego grona operatorów spożywczych testujących bezobsługowe koncepty handlowe. Polska sieć handlowa wspólnie z Mago uruchomiła placówkę określaną mianem "zautomatyzowanego sklepu".

Bezobsługowy "sklep" ruszył w poniedziałek 8 lipca, a działać będzie po sąsiedzku z jedną z ponad 2,5 tys. zwykłych placówek handlowych Dino (Sośnicowice, ul. Przemys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:16
StoryEditor
Żabka tworzy nową spółkę, która będzie obsługiwać dostawców? Czym dokładnie będzie się zajmować?
Żabka przygotowała na święta ofertę wielkanocnych dań
Spółki Żabka Polska i Berbenno złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie przez obie firmy wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot zajmie się działalnością konsultingową oraz analityczną, którą zaoferuje m.in. dostawcom sieci sklepów Żabka.

Spółki Żabka Polska z Poznania i Berbenno z Warszawy złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 09:01