29.03.2023 / 10:38
StoryEditor

Anna Dobiecka, dyrektor handlowy MAGO S.A.: Kluczowe jest zrozumienie potrzeby i „skrojenie” rozwiązania pod konkretny proces u klienta [WIDEO]

Anna Dobiecka, dyrektor handlowa MAGO S.A.
– Mamy kompetencje do tego, żeby przygotować produkt nawet w ciągu kilku tygodni, od idei, z którą przychodzi do nas klient do wdrożenia na setki, a nawet tysiące sztuk. Oprócz regałów oferujemy naszym klientom rozwiązania technologiczne, gdzie myślą przewodnią jest potrzeba klienta – mówiła w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl Anna Dobiecka, dyrektor handlowy MAGO S.A. podczas targów EuroShop 2023. Zapraszamy na rozmowę z przedstawicielką lidera z branży shopfittingu.

Dobiecka podkreślała, że kluczowe jest odpowiednie zrozumienie klienta, bo mimo że firma działa w obszarze B2B, to tak naprawdę pracuję w modelu „human to human” – rozmowy i negocjacje toczą się z ludźmi, którzy dla swoich biznesów potrzebują optymalnych rozwiązań.

– Mamy kilkanaście spółek w grupie MAGO, a część stanowią spółki zajmujące stricte nowymi technologiami, które po rozpoznaniu potrzeb klienta szyją produkty na miarę – powiedziała Dobiecka.

Dodała też, że współpraca nie kończy się na wdrożeniu, ale trwa również później.

– Każdy nasz kluczowy klient ma dedykowaną osobę do współpracy i badania tego, jak dane wdrożenie sprawdza się u klienta i czy trzeba coś modyfikować lub poprawić do kolejnej implementacji – powiedziała dyrektor handlowa Mago S.A. na targach EuroShop 2023.

EuroShop. Największe targi branży retail

EuroShop to największe targi wyposażeniowe dla branży handlowej na świecie. Co trzy lata odbywają się one w Dusseldorfie w Niemczech. W tym roku uczestniczyło w nich 81 tys. odwiedzających oraz 1800 wystawców z 55 krajów w tym także z Polski.

Swoje stoisko miała również Grupa MAGO, które na 700 mkw. prezentowało 70 rozwiązań, a wśród nich  aż 11 premierowych produktów. Stoisko było zaprojektowane w formie miasta przyszłości, którego centralnym punktem było industrialne drzewo - ekosystem rozwiązań technologicznych. Dzięki specjalnej mobilnej aplikacji MAGO Connect odwiedzający stoisko mogli połączyć się z różnymi rozwiązaniami technologicznymi na stoisku firmy.

Wśród zaprezentowanych rozwiązań znalazły się m.in. najnowsza wersja inteligentnego wózka CLEVER z systemem rozpoznawania obrazu, sklep autonomiczny, magazyn automatyczny czy witryna samoobsługowa. Odwiedzający mogli też zobaczyć tradycyjne, hybrydowe i samoobsługowe kasy. Nie zabrakło też tradycyjnych produktów MAGO jak np. regał MAGO One, prosty w montażu, który można swobodnie dostosowywać do ekspozycji z różnych grup asortymentowych.

Rozmowa z Anną Dobiecką, dyrektor handlową MAGO S.A.

22. listopad 2024 04:42