Dobiecka podkreślała, że kluczowe jest odpowiednie zrozumienie klienta, bo mimo że firma działa w obszarze B2B, to tak naprawdę pracuję w modelu „human to human” – rozmowy i negocjacje toczą się z ludźmi, którzy dla swoich biznesów potrzebują optymalnych rozwiązań.
– Mamy kilkanaście spółek w grupie MAGO, a część stanowią spółki zajmujące stricte nowymi technologiami, które po rozpoznaniu potrzeb klienta szyją produkty na miarę – powiedziała Dobiecka.
Dodała też, że współpraca nie kończy się na wdrożeniu, ale trwa również później.
– Każdy nasz kluczowy klient ma dedykowaną osobę do współpracy i badania tego, jak dane wdrożenie sprawdza się u klienta i czy trzeba coś modyfikować lub poprawić do kolejnej implementacji – powiedziała dyrektor handlowa Mago S.A. na targach EuroShop 2023.
EuroShop. Największe targi branży retail
EuroShop to największe targi wyposażeniowe dla branży handlowej na świecie. Co trzy lata odbywają się one w Dusseldorfie w Niemczech. W tym roku uczestniczyło w nich 81 tys. odwiedzających oraz 1800 wystawców z 55 krajów w tym także z Polski.
Swoje stoisko miała również Grupa MAGO, które na 700 mkw. prezentowało 70 rozwiązań, a wśród nich aż 11 premierowych produktów. Stoisko było zaprojektowane w formie miasta przyszłości, którego centralnym punktem było industrialne drzewo - ekosystem rozwiązań technologicznych. Dzięki specjalnej mobilnej aplikacji MAGO Connect odwiedzający stoisko mogli połączyć się z różnymi rozwiązaniami technologicznymi na stoisku firmy.
Wśród zaprezentowanych rozwiązań znalazły się m.in. najnowsza wersja inteligentnego wózka CLEVER z systemem rozpoznawania obrazu, sklep autonomiczny, magazyn automatyczny czy witryna samoobsługowa. Odwiedzający mogli też zobaczyć tradycyjne, hybrydowe i samoobsługowe kasy. Nie zabrakło też tradycyjnych produktów MAGO jak np. regał MAGO One, prosty w montażu, który można swobodnie dostosowywać do ekspozycji z różnych grup asortymentowych.
Rozmowa z Anną Dobiecką, dyrektor handlową MAGO S.A.