25.06.2020 / 10:57
StoryEditor

Adyen inwestuje w Polsce i planuje podbić nasz rynek płatności

Pieter van der Does, współzałożyciel i CEO Adyen (materiały prasowe)
Adyen, to platforma agregująca metody płatnicze z całego świata, która oferuje kilkadziesiąt rozwiązań płatniczych online i offline. Firma obsługuje planuje otworzyć w Polsce swoje biuro i mocno rozwijać współpracę z firmami z naszego kraju i regionu.

Z usług platformy Adyen korzysta globalnie 4,5 tys. firm, a w Polsce są to m.in.: E-obuwie, OLX, Flixbus czy linie lotnicze Lot. Biuro w Warszawie ma być docelowo hubem ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 10:11
StoryEditor
Grupa Żabka o wydatkach w 2025 roku: CAPEX związany z utrzymaniem sieci nie przekroczy 2 proc. sprzedaży do klienta końcowego
Sklep sieci Żabka w Warszawie (fot. Żabka Polska)

- Jeśli chodzi o CAPEX to można się spodziewać, że struktura będzie podobna do tej, którą widać od lat, a w szczególności w 2024 roku - poinformowała Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka. Przedstawicielka sieci podczas specjalnej konferencji zdradziła także, na co firma przeznaczy największą część wydatków inwestycyjnych w 2025 roku.

Kilka dni temu odbyło się konferencja prasowa Grupy Żabka, podczas której przedstawiciele firmy przedstawili wyniki finansowe i podsumowali działania w 2024 roku. Wśród porus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:00
StoryEditor
Kryzys demograficzny - co tak naprawdę oznacza dla handlu? Mamy komentarz eksperta
Do 2100 roku Polska będzie miała o połowę mniej mieszkańców, a w 2050 roku połowa mieszkańców kraju będzie miała powyżej 50 lat. (fot. mat.pras.)

Od pewnego czasu w handlu widać dwa ciekawe trendy, które znajdują się na kursie kolizyjnym. Z jednej strony rozwija się na wielu płaszczyznach, a jednocześnie boleśnie odczuwa skutki kryzysu demograficznego. Co go czeka?

Handel rozwija się dynamicznie w Polsce, profesjonalizuje, cyfryzuje. W ciągu ostatnich 10 lat liczba dyskontów spożywczych wzrosła dwukrotnie, liczba supermarketów trzyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 12:05