Sprzedaż PepsiCo w trzecim kwartale utrzymała się na stałym poziomie 23,3 mld dolarów (21,26 mld euro). Zysk netto spadł również 5 proc. do 2,9 mld dolarów (2,65 mld euro). Jedn...
Zaskakujące dane sprzedażowe PepsiCo: sprzedaż przekąsek wzrosła tylko na jednym kontynencie, i nie jest to Ameryka Północna
PepsiCo, producent takich marek jak Pepsi, Lays czy Doritos, podał dane za ostatni kwartał, dotyczące sprzedaży przekąsek. Wyniki zaskoczyły, szczególnie jeśli chodzi o USA i Europę, zmusiły również firmę do skorygowania rocznych prognoz. Okazało się, że nawyki konsumentów uległy zauważalnym zmianom.
Philip Morris Polska Distribution zakończyła modernizację fabryki w Krakowie, przeznaczając na nią blisko miliard zł. W wyniku tej inwestycji zakład w krakowskich Czyżynach rozpoczął produkcję wkładów tytoniowych do systemu podgrzewania tytoniu IQOS ILUMA i, który właśnie trafił do sprzedaży w Polsce. Surowiec pochodzi z polskich upraw, a modernizacja pozwoliła na utworzenie ponad 300 nowych miejsc pracy.
Fabryka w Krakowie stała się jednym z kluczowych ośrodków produkcyjnych PMI, dostarczając wkłady tytoniowe nie tylko na rynek polski, ale również do krajów UE i Azji, w tym do J...
Prezes sieci Carrefour zapowiadał podczas debaty na kongresie Retail Trends 2025 inwestycje w e-commerce oraz narzędzia AI zarówno dla konsumentów, jak i do analiz wewnątrzfirmowych.
- Patrzymy na konsumenta przez pryzmat jego codziennych wydatków i tego, jakie usługi się znajdują w jego portfelu. Będziemy modernizować aplikację, aby analizować współku...