01.12.2022 / 11:38
StoryEditor

„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

Wszyscy lubią masło Łaciate (Mlekpol)
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirują Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.

Masło Łaciate to produkt, który na rodzimym rynku gości od lat. Dzięki wyjątkowej jakości oraz walorom smakowym zdobyło ono szerokie uznanie wśród konsumentów, stając się często pierwszym wyborem w swojej kategorii. Nieważne, czy zaczynasz chleb od „piętki”, czy od środka, czy stawiasz w kuchni pierwsze kroki, czy jesteś już doświadczonym kucharzem, nie ma też znaczenia, czy wolisz ciasta, czy słone przekąski – masło Łaciate zawsze znajdzie zastosowanie w twoim domu, a ty zawsze będziesz mógł cieszyć się jego niepowtarzalnym smakiem. Bo masło Łaciate lubią po prostu wszyscy.

W kampanii zwracamy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci mogą zobaczyć spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywa się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację w TV wespierają działania digital, w ramach których marka stawia na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.

16. listopad 2024 01:19