Penny w Niemczech wzmacnia swoją pozycję w obszarach miejskich. Według Lebensmittel Zeitung, baner dyskontowy Rewe Group zakłada modernizację 800 z ponad 2100 sklepów do 2028...
Sieć Penny, należąca do Rewe Group, inwestuje w małe, miejskie dyskonty convenience. Co na tym zyskuje?
Niemiecki dyskonter Penny modernizuje swój segment małych, miejskich sklepów. Modernizacja w kierunku konceptu bardziej zorientowanego na wygodę pozwala uniknąć bezpośredniej konfrontacji z liderami kanałów, sieciami Lidl i Aldi. Dyskonter korzysta w tych działaniach z wiedzy eksperckiej swojej spółki macierzystej, Rewe Group.
Rok 2024 był kolejnym wymagającym okresem dla branży DIY. Wśród kluczowych wyzwań dla firm działających w tym segmencie należy wymienić m.in. rosnące koszty oraz niski popyt na rynku mieszkaniowym, przekładający się na silny spadek liczby nieruchomości oddanych do użytku. Były jednak firmy, które poradziły sobie świetnie i zanotowały wzrosty, czego wielu graczom nie udało się osiągnąć. Jak wyglądają scenariusze dla branży?
Mijający rok nie był łatwy dla rynku DYI. Branżowi gracze mierzyli się ze sporą ilością problemów, wynikających m.in. z kryzysu ekonomicznego. Maciej Gazda z firmy badawczo-...
Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło dziewięć rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.
Jak wskazuje Carrefour „Polacy coraz częściej przekonują się do zakupu dań gotowych i wstępnie przygotowanych, bo pozwalają one zaoszczędzić im czas na sporządzaniu posiłków w d...