Tak wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield. Eksperci Colliers International policzyli z kolei, że na koniec 2017 r. w Polsce było ponad 11,5 mln mkw. n...
Rozrywka w galeriach handlowych coraz ważniejsza
Unilever rozpoczął rok 2025 z wyraźnym sygnałem stabilności i odporności na zmieniające się warunki rynkowe. Wyniki finansowe za pierwszy kwartał pokazują wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach. Które marki i kategorie stoją za tymi wynikami i co może czekać koncern w kolejnych miesiącach?
Unilever ogłosił, że osiągnął 3 proc. wzrost sprzedaży bazowej w pierwszym kwartale 2025 roku. Wzrost sprzedaży był wspierany przez innowacje oraz pozycjonowanie marek premium. ...
Lidl uruchamia w Portugalii swoje dwa nowe centra innowacji Lidlabs. Zainwestuje w ten projekt pół miliona euro.
Obiekty położone są obok sklepów w Linda-a-Velha i Agramonte i mają dawać klientom bezpośredni wpływ na rozwój produktów marek własnych Lidla - podkreśla portal esmmagazine...