25.05.2023 / 21:20
StoryEditor

MARKET ROKU 2023 - WYNIKI KONKURSU. Oto najlepsze sieci handlowe w Polsce. Kto został zwycięzcą?

Market Roku 2023 (fot. własne)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Gala wręczenia nagród na Retail Trends 2023 (Fot. Wiadomości Handlowe)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Gala wręczenia nagród na Retail Trends 2023 (fot. Wiadomości Handlowe)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Gala wręczenia nagród na Retail Trends 2023 (fot. Wiadomości Handlowe)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Market Roku 2023 (fot. własne)
Kongres Retail Trends 2023 to również okazja do nagrodzenia najlepszych sieci handlowych w Polsce. Konkurs Market Roku to już tradycja konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze. Kto w tym roku okazał się najlepszy w poszczególnych kategoriach?

Zwycięzców konkursu Market Roku '23 wyłoniło grono jurorów, którzy oddali swoje głosy wypełniając internetowy formularz. To czołowi przedstawiciele polskiego rynku FMCG: prezesi i dyrektorzy największych producentów żywności, dostawcy usług oraz eksperci rynkowi – wszyscy ci, którzy z handlem współpracują na co dzień. Ich listę można zobaczyć tutaj: https://retailtrends.pl/jury-market-roku/

Nagrodzone firmy otrzymają materiały, które pozwolą im promować swoje sklepy wśród konsumentów, będa to m.in. duże grafiki / plakaty samoprzylepne, które zwycięzcy będą mogli nakleić na witrynach swoich sklepów tuż przy wejściu do placówki.

Głosowano w 15 kategoriach. Każdy juror mógł w konkretnej kategorii oddać głos na jedną z kilku sieci zaproponowanych przez redakcję lub wskazać własną. W niektórych rywalizacja była bardzo zacięta, a w jednej kategorii padł remis. O to wyniki:

DUŻY FORMAT – Kaufland

MAŁY FORMAT – Żabka

SIEĆ REGIONALNA – Topaz

NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY KONCEPT – Żabka Nano

NAJLEPSZE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE – Lidl

NAJEFEKTYWNIEJSZA STRATEGIA CENOWA – Biedronka

NAJCIEKAWSZA STRATEGIA ASORTYMENTOWA – Carrefour

NAJLEPSZA OFERTA MAREK WŁASNYCH – Lidl

NAJLEPSZA OFERTA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH – Lidl

NAJLEPSZY KONCEPT FRANCZYZOWY – Żabka

NAJLEPSZY KONCEPT SKLEPU NA STACJI PALIW – PKN Orlen, BP Polska

NAJLEPSZY E-SKLEP – Frisco.pl

NAJLEPSZY START-UP HANDLOWY – Lisek.app

DYSTRYBUTOR ROKU 2023 - HURTOWNIE CASH&CARRY – Grupa Eurocash

DYSTRYBUTOR ROKU 2023 - HURTOWNIE SERWISOWE – Grupa Kapitałowa Specjał

 

08.01.2025 / 10:07
StoryEditor
Z Drogerii Natura do Grupy Cosmedica. Marcin Bojarski pokieruje siecią aptek
Marcin Bojarski (fot. Fot.materiały Prasowe)

Dotychczasowy CEO Drogerii Natura przechodzi do Grupy Cosmedica, gdzie obejmie funkcję wiceprezesa ds. e-commerce, digital i business development.

“Chętnie udostępnię informację, że zaczynam pracę na nowym stanowisku VP eCommerce, Digital & Development w grupie Cosmedica! Mikołaj Nałęcz, MBA - dziękuję za zaproszenie do ze...

17.01.2025 / 21:45
StoryEditor
Sieci handlowe szukają nowych możliwości finansowania. Zrobiły to już Żabka, Auchan, Carrefour czy Decathlon
Daniel Radkiewicz, prezes firmy INWI

Firmy retailowe i FMCG coraz częściej korzystają z najmu zwrotnego nieruchomości. Uwalniają zamrożony w nich kapitał i inwestują go w innowacje, modernizację i ekspansję. Zwiększają swoją konkurencyjność, poprawiają efektywność operacyjną i płynność finansową.

Z najmu zwrotnego nieruchomości korzystają międzynarodowi giganci branży, tacy jak m.in. Coca-Cola, Carrefour, Auchan czy Decathlon, firmy pozyskały w ten sposób miliony euro. W...

22. styczeń 2025 02:08