19.09.2013 / 14:03
StoryEditor

Karmelki celują w młodych

Ogromne rozdrobnienie rynku i szybko zmieniające się gusta konsumentów to główne bolączki producentów cukierków nieczekoladowych. Kolejnym wyzwaniem jest poszerzenie grupy docelowej o młodych odbiorców. W tym mogą pomóc serwisy społecznościowe, takie jak Facebook.

Miniony rok nie należał do udanych dla cukierków i lizaków, których sprzedaż skurczyła się o około 0,7 proc. Konkurencją dla takich produktów są żelki, które radzą sobie znaczni...

10.04.2025 / 07:53
StoryEditor
Allegro zdetronizowane! Temu wskoczyło na pozycję lidera rynku e-commerce w Polsce
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce? (fot. Shutterstock)

Stało się to, na co zanosiło się już od miesięcy - nastąpiła mijanka na samym szczycie listy największych marketplace‘ów w Polsce. Wieloletni lider zestawienia, Allegro, w marcu musiał uznać wyższość chińskiego Temu. Wiemy, ilu użytkowników miały obie platformy.

Według Mediapanelu, w marcu 2025 r. Temu miało 18,11 mln użytkowników w Polsce. Z kolei osób, które odwiedziły Allegro, było 17,84 mln.

Dla porównania, jeszcze w lutym ...

16.04.2025 / 15:45
StoryEditor
Konkurent Rossmanna pokazuje, co zrobił i zapowiada podwojenie sieci sklepów w ciągu trzech lat!
Markus Trojanski, dyrektorem zarządzającym DM Drogerie Markt w Polsce

Sieć drogerii DM podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję. Firma chce otworzyć do końca 2025 r. prawie 80 sklepów oraz podwoić liczby drogerii w perspektywie najbliższych trzech lat. Sieć rozwija strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.

Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający DM-Drogerie Markt w Polsce podkreśla, że Polska to dla sieci drogerii ważny rynek i chce sukc...

19. kwiecień 2025 16:28