19.09.2013 / 14:03
StoryEditor

Karmelki celują w młodych

Ogromne rozdrobnienie rynku i szybko zmieniające się gusta konsumentów to główne bolączki producentów cukierków nieczekoladowych. Kolejnym wyzwaniem jest poszerzenie grupy docelowej o młodych odbiorców. W tym mogą pomóc serwisy społecznościowe, takie jak Facebook.

Miniony rok nie należał do udanych dla cukierków i lizaków, których sprzedaż skurczyła się o około 0,7 proc. Konkurencją dla takich produktów są żelki, które radzą sobie znaczni...

10.03.2025 / 17:10
StoryEditor
Prywatność za rabat: Polacy coraz chętniej oddają dane osobowe za zniżki i promocje. Jak wygląda obraz dzisiejszego klienta? [BADANIE]
Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji (fot. Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce jest gotowych udostępniać swoje dane osobowe w zamian za rabaty i promocje. Jednocześnie ogromna część Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być częścią edukacji szkolnej. Wyniki badania "Barometr Providenta" rysują obraz tego jak wygląda statystyczny klient.

Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji już na etapie szkoły ponadpodstawowej – wynika z najnowszego badania Barometr Providenta, prze...

12.03.2025 / 14:06
StoryEditor
Żabka testuje Foodsi – paczki-niespodzianki już trafiły do oferty wybranych sklepów
Żabka wcześniej testowała projekt ”Dobra Paczka”, a teraz stawia na Foodsi (fot. Żabka Polska)

Rozpoczęła się pilotażowa współpraca sieci sklepów Żabka z Foodsi, czyli polską aplikacją walczącą z marnowaniem jedzenia. W jej ramach w Foodsi klienci mogą kupić paczki- niespodzianki w promocyjnych cenach. Co kryje się w środku i jakie oszczędności czekają użytkowników?

Promocyjne paczki są dostępne w kilkudziesięciu sklepach sieci Żabka w całej Polsce. Na razie można dostać je w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Toruniu, Inowrocławiu ...

12. marzec 2025 14:10