Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obu...
09.04.2024 / 18:16
StoryEditor
Carrefour promuje swoją markę odzieżową Tex. Nowa kampania i program lojalnościowy
Carrefour promuje markę odzieżową TEX (fot. Carrefour)
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą markę TEX. Choć w ofercie sieci była ona dostępna od dawna, dopiero teraz firma zdecydowała się ją wesprzeć reklamowo.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
05.01.2025 / 11:11
StoryEditor
Sklepy sieci Profi trafią w ręce znanego biznesmena? To element zgody na przejęcie
Na zdj. sklep rumuńskiej sieci Profi (fot. materiały prasowe)
Rumuńska sieć AuGust złożyła ofertę przejęcia 87 sklepów Profi Rom Food i Mega Image. Nowy właściciel obu sieci – Ahold Delhaize – musi sprzedać część sklepów, bo tylko pod takim warunkiem otrzymał zgodę na koncentrację.
AuGust to sieć 11 sklepów convenience działających w Bukareszcie. Poprzez spółkę Pronto August jej właścicielem jest Gabriel Sandu, twórca sieci telefonii komórkowej GSM Proton,...
08.01.2025 / 08:40
StoryEditor
Lidl otworzy sklepy w… placówkach sieci Target? Strategiczne partnerstwo ma być szansą dla dyskontera na szybszy rozwój za oceanem
Sklep sieci Target w Los Angeles (fot. Mk)
Sieć Lidl już niebawem może otwierać swoje placówki na zasadzie store-in-store w hipermarketach sieci Target w USA. Ma to być szansa na przyspieszenie rozwoju.
Taką informację podał Brittian Ladd, specjalista w zakresie łańcucha dostaw, niegdyś związany z Amazonem, obecne międzynarodowy doradca. Lidl działa na amerykańskim rynku od 201...