POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Biedronka przeznaczyła na reklamę telewizyjną w maju ponad 60 mln zł, ale Lidl wydał dużo więcej Procter & Gamble, Lidl Polska, Henkel/Schwarzkopf, Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, Jeronimo Martins i Loreal to firmy z branży handlowej i FMCG, które wydały najwięcej na reklamę telewizyjną w maju 2024 roku. Wydatki producentów i detalistów nie prześcignęły jeszcze największego reklamodawcy z branży farmaceutycznej, ale niewiele im brakuje.
Artykuł sponsorowany Pionierska marka hipoalergicznych produktów do prania dla dzieci i dorosłych wprowadza na rynek nowe produkty i przechodzi zmianę wizerunkową 03.06.2024 / 13:15
Lidl i Biedronka ponoszą koszty wojny cenowej. Dwukrotnie zwiększyły budżety na reklamę telewizyjną 14.05.2024 / 20:02
Unilever modyfikuje strategię. Osiągnięcie celów związanych ze zrównoważonym rozwojem trudniejsze niż przewidywano 22.04.2024 / 09:18
Litwini z AB Grigeo przejęli polskiego producenta artykułów higienicznych i papieru celulozowego 29.03.2024 / 13:42
Grupa Ecowipes ma nowego prezesa. To menedżer dawniej związany z Dr Irena Eris i Hoop Polska 19.03.2024 / 09:34
Global Cosmed zmienia nazwę. Pod jakim szyldem będzie teraz działał producent kosmetyków? 11.03.2024 / 13:15
Czy polscy konsumenci będą chcieli nalewać perfumy do własnych pojemników? [WYNIKI BADANIA] 09.03.2024 / 01:17
Maciej Zegarski nowym prezesem Onlybio.life Pod jego skrzydłami firma ma ruszyć na podbój zagranicznych rynków 06.03.2024 / 17:40
Przejęcia Bielenda znów kupuje. Po markach Tołpa i ON do portfolio firmy dołącza brand Miya Cosmetics przejmowany wraz z firmą Kanani Europe 27.02.2024 / 14:48
Zakazany Lilial w składzie kremu z Hebe? Sieć drogerii wystraszyła klientów informacją na opakowaniu. Wyjaśniamy jak do tego doszło 31.01.2024 / 09:58
Nowy trend w kategorii chusteczek higienicznych. Marki własne zmieniają opakowania 07.01.2024 / 12:09
Unilever sprzedaje ponad 20 marek kosmetycznych. To ciąg dalszy wyprzedaży portfolio 19.12.2023 / 15:46
Global Cosmed inwestuje w swoją niemiecką fabrykę. Co oprócz marek własnych firma chce tam produkować? 15.12.2023 / 19:44
Unilever stosował greenwashing? Zdaniem urzędu antymonopolowego, zielone liście na opakowaniu detergentów mogą wprowadzać w błąd 14.12.2023 / 11:53
Bielenda przejmuje marki Tołpa i ON. Resource Partners sprzedaje udziały w Torf Corporation 29.11.2023 / 16:29
Artykuł sponsorowany Proszek do prania w kapsułce Der Waschkönig – skuteczność, wygoda i ekonomia 29.11.2023 / 10:52
analiza nielseniq W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Jak demografia wpływa na rynek kosmetyków dla najmłodszych? 23.11.2023 / 15:22
Lush otwiera drugi sklep w Polsce. Tym razem marka pojawi się w stołecznym CH Westfield Arkadia 06.11.2023 / 15:49
Unilever pokazał dane po trzecim kwartale. Słabe wyniki spożywki. Szef niezadowolony 05.11.2023 / 08:41
Ekocuda startuje z nową platformą sprzedażową. Marketplace ma pomóc producentom kosmetyków naturalnych 04.11.2023 / 13:19
Konrad Kaszuba wywiad Tomasz Pietrzak, Cornerstone: Nasza domena to europejska ekspansja polskich firm 03.11.2023 / 11:06
28.06. UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
23.06. Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
17:43 Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
16:49 Resort klimatu likwiduje paradoks w systemie kaucyjnym. Zmiana w przepisach ucieszy dostawców napojów
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Inglot otwiera pierwszy salon w nowym koncepcie. Zmiany są radykalne! Prezes firmy, Grzegorz Inglot, zapowiada, że transformację przejdą kolejne placówki sieci 26.10.2023 / 13:25
Kosmetyki licencyjne dla dzieci na wzrostowej fali. Sprzedawane są głównie w dyskontach - a co z pozostałymi kanałami? 22.10.2023 / 12:39
O jakich kosmetykach marzą konsumenci i po który produkty z branży beauty będą sięgać w nadchodzącym roku? 20.10.2023 / 13:45
Bartosz Bobczyński, Deloitte Central Europe: Branża beauty bardziej odporna na kryzysy 20.10.2023 / 11:34
Rośnie odporność konsumentów na podwyżki cen. KLUCZOWE TRENDY NA RYNKU FMCG WEDŁUG NIELSENIQ 20.10.2023 / 08:40
Magda Głowacka Biedronka i Lidl również sprzedawały produkty od Team X. Mamy komentarz obu sieci po wybuchu afery Pandora Gate [TYLKO U NAS] 10.10.2023 / 18:07
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]