POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Polacy gotowi płacić więcej za produkty przyjazne klimatowi? Polscy konsumenci deklarują, że są skłonni zapłacić cenę o 9,9 proc. wyższą od średniej za produkty wspierające zrównoważony rozwój klimatyczny – wynika z najnowszego raportu PwC.
Co jest w stanie skłonić konsumentów do zmiany marki? Zobacz, jakie odpowiedzi wskazali Polacy 02.07.2024 / 13:53
Polski konsument AD 2024 - jak kupuje, jaki ma stosunek do AI i czy wciąż obawia się inflacji? Wyniki nowego badania PwC 27.06.2024 / 12:12
Michał Kokoszkiewicz Internetowi celebryci pomagają, czy raczej szkodzą markom sklepów i produktów spożywczych? 24.06.2024 / 09:20
UOKiK przygląda się promocji na piwo w Żabce. Sieć tłumaczy, że to żaden "piwonament”, ale akcja, jakich wiele 21.06.2024 / 18:38
Biedronkowy outfit. Do sprzedaży wchodzi nowa kolekcja ubrań i dodatków dla fanów sieci 21.06.2024 / 16:52
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie 21.06.2024 / 15:34
Sebastian Rennack Lidl wygrywa dzięki strategii handlowej, której rdzeniem jest dział piekarniczy 18.06.2024 / 17:39
Maciej Kroenke, Strategy& Polska na RT2024: Większość sieci jest wciąż na etapie proponowania promocji na schab bez kości wegetarianom 18.06.2024 / 11:06
Lidl i Biedronka przestały rywalizować na ceny. Jedna z sieci odpuściła, ale druga nadal ściga się o miano najtańszej 17.06.2024 / 10:52
Sprawa nielegalnej reklamy alkoholu ponownie w sądzie. Palikot i Wojewódzki odwołali się od wyroku nakazowego 17.06.2024 / 08:57
InPost przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Chce inwestować piłkę kobiecą i młodych zawodników 14.06.2024 / 17:51
Biedronka zgotowała sobie kryzys wizerunkowy. Sieć nasyła prawników na autora śmiesznej grafiki 14.06.2024 / 11:53
Carrefour wystawia na sprzedaż 2500 koszyków niespodzianek. Czy warto zaryzykować zakup w ciemno? 14.06.2024 / 11:22
Carrefour wdraża nową strategię cenową w Polsce. Jak sieć chce zaskoczyć klientów i konkurentów? 13.06.2024 / 13:07
Biedronka przeznaczyła na reklamę telewizyjną w maju ponad 60 mln zł, ale Lidl wydał dużo więcej 12.06.2024 / 16:57
Michał Kokoszkiewicz Handel i producenci też jadą na EURO 2024. Co oferują klientom? 11.06.2024 / 09:54
Anna Wagner, NielsenIQ: Co trzeci kupujący jest gotowy zmienić swój ulubiony sklep ze względu na asortyment lub ceny alkoholu 10.06.2024 / 17:39
Klienci Biedronki mogą wytrząsnąć darmowe produkty z Shakeomatu! Sieć zaoferuje klientom spersonalizowane oferty gratis. Co można wygrać? 10.06.2024 / 15:31
Żabka rozpoczęła kampanię "Załatw to w Żabce", promującą usługi dostępne w sklepach sieci 09.06.2024 / 09:30
Costa Cofee nawiązało współpracę z Krzysztofem Zalewskim. Marka promuje pobudzanie kreatywności 05.06.2024 / 18:29
28.06. UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
23.06. Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
17:43 Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
16:49 Resort klimatu likwiduje paradoks w systemie kaucyjnym. Zmiana w przepisach ucieszy dostawców napojów
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Robert Lewandowski w reklamie Zalando. Ruszyła europejska kampania, w której uczestniczy polski piłkarz 05.06.2024 / 09:19
Sebastian Rennack Wielkie sieci handlowe walczą o lojalność klientów, wykorzystując sztuczną inteligencję 04.06.2024 / 13:59
Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki... 04.06.2024 / 11:31
Żabka fast foodem nawet na mapach. Sklepy zmieniają się w lokale gastronomiczne. Dlaczego? 27.05.2024 / 11:55
Kaufland rozszerza dystrybucję gazetek promocyjnych o dodatkowy kanał – media społecznościowe. Są dostępne w popularnym komunikatorze 24.05.2024 / 11:03
Lidl Polska ma nowy pomysł na sprzedaż dań gotowych i produktów spożywczych. Dyskonter szuka nowej grupy klientów. Czym zaskoczył konkurentów? 23.05.2024 / 19:34
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]