POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Co jest w stanie skłonić konsumentów do zmiany marki? Zobacz, jakie odpowiedzi wskazali Polacy Lepszy stosunek jakości do ceny jest w stanie skłonić aż 42 proc. konsumentów w Polsce do zmiany marki na inną - wynika z nowego badania Strategy&. Drugą najczęściej wskazywaną w naszym kraju odpowiedzią były oferty promocyjne (34 proc.). Sprawdź, co znalazło się na kolejnych miejscach.
Polski konsument AD 2024 - jak kupuje, jaki ma stosunek do AI i czy wciąż obawia się inflacji? Wyniki nowego badania PwC 27.06.2024 / 12:12
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie 21.06.2024 / 15:34
Carrefour wdraża nową strategię cenową w Polsce. Jak sieć chce zaskoczyć klientów i konkurentów? 13.06.2024 / 13:07
Klienci Biedronki mogą wytrząsnąć darmowe produkty z Shakeomatu! Sieć zaoferuje klientom spersonalizowane oferty gratis. Co można wygrać? 10.06.2024 / 15:31
Sebastian Rennack Wielkie sieci handlowe walczą o lojalność klientów, wykorzystując sztuczną inteligencję 04.06.2024 / 13:59
Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki... 04.06.2024 / 11:31
Carrefour dołącza do programu Payback. Klienci będą zbierać punkty za zakupy w sklepach sieci i wymieniać je na nagrody 27.05.2024 / 10:47
Lidl Polska ma nowy pomysł na sprzedaż dań gotowych i produktów spożywczych. Dyskonter szuka nowej grupy klientów. Czym zaskoczył konkurentów? 23.05.2024 / 19:34
Kierowniczka mojej Biedronki zaprosiła mnie do sklepu. Jak zachęciła mnie do zakupów?Dyskonter mocno personalizuje przekaz do klientów 21.05.2024 / 15:15
Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka 21.05.2024 / 12:57
Jak Eurocash wiąże ze sobą klientów? Czyli lista programów lojalnościowych rozwijanych przez sieci handlowe należące do grupy 10.05.2024 / 11:41
Carrefour wystawi na sprzedaż 5 x więcej koszyków niespodzianek i doda nowy asortyment! Co można trafić? Dzieci się ucieszą! [LISTA SKLEPÓW] 09.05.2024 / 11:13
Cyfrowy konsument w Polsce: łowienie okazji, internetowy second hand i przesiadywanie na TikToku [ANALIZA] 08.05.2024 / 15:33
Klienci stacji paliw coraz częściej chodzą tam po... zakupy, a co z tankowaniem? Kim są i czego oczekują? 07.05.2024 / 15:53
Przyszłością handlu nie jest omnichannel, tylko channel-free. Idea "kanałowości" wchodzi na kolejny etap [ANALIZA] 07.05.2024 / 13:21
Artykuł sponsorowany Jak skutecznie wykorzystywać feedback od klientów do wzrostu przedsiębiorstwa? 02.05.2024 / 12:00
Artykuł sponsorowany Personalizacja w programach lojalnościowych: Praktyczne strategie od Appchance 30.04.2024 / 12:49
Artykuł sponsorowany Budowanie trwałych relacji B2B: Rola programów lojalnościowych 30.04.2024 / 12:11
Większość młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Co uważają za ich największą zaletę? 30.04.2024 / 10:15
Pokolenia Z i Alfa na zakupach. Zamiast smart shoppingu uprawiają smart spending [ANALIZA] 17.04.2024 / 12:52
Artykuł sponsorowany Odkrywanie potencjału aplikacji lojalnościowych: Innowacje na rynku technologicznym 17.04.2024 / 11:14
Rynek produktów premium nie tak odporny na zawirowania jak się wydawało? Konsumenci wolą tańsze produkty 16.04.2024 / 08:46
28.06. UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
23.06. Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
17:43 Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
16:49 Resort klimatu likwiduje paradoks w systemie kaucyjnym. Zmiana w przepisach ucieszy dostawców napojów
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Sebastian Rennack Pojedynki na najtańsze koszyki trwają w całej Europie. Przykład Aldi pokazuje jednak, że ceny regularne wydają się tracić znaczenie [ANALIZA] 11.04.2024 / 11:06
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów 10.04.2024 / 19:08
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość 08.04.2024 / 18:19
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów 07.04.2024 / 21:05
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów 07.04.2024 / 09:00
Żabka tworzy superlogin powiązany z aplikacjami mobilnymi Żappka, Jush, Delio, Dietly i Maczfit 03.04.2024 / 17:22
Tesco przegrało z Lidlem w sądzie. Logo programu lojalnościowego Clubcard za bardzo kojarzyło się ze znakiem sieci dyskontów 20.03.2024 / 11:33
Sprawdź w jaki sposób Biedronka odebrała klientów Lidlowi. Jedna grupa klientów szczególnie nie była w stanie oprzeć się Biedronce 19.03.2024 / 14:39
Żabka rusza z nową promocją "Mniam duety". Jest kilka poziomów cenowych oferty dwusztukowej 19.03.2024 / 11:59
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]