POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Za nami ogromny wstrząs na rynku [WIDEO] - Mówić, że rynek w tej chwili jest inny niż w roku 2019, czy na początku roku 2020, to jakby nic nie powiedzieć. To były pewnie najbardziej burzliwe cztery lata w ostatnich dziesięcioleciach Polski. Może na przełomie 1989 i 1990 było bardziej dynamicznie, ale te ostatnie cztery lata to była naprawdę gigantyczna zmiana - mówił podczas Retail Trends 2024 prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak.
Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell: Wierzę w niewidzialną rękę rynku, która określi udziały marek własnych w ofercie sklepów 01.07.2024 / 11:33
Michał Florkiewicz, Duży Ben: Rozwój sieci sklepów jest najważniejszy. E-commerce to atrakcyjny dodatek 25.06.2024 / 17:57
Marta Zarzeczna, Mars Wrigley Polska: Ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o połowę to 1 proc. wartości rocznej sprzedaży 25.06.2024 / 13:45
Szymon Mitoraj, Eurocash na Retail Trends 2024: Handel offline będzie miał się dobrze, ale jego rola będzie ewoluować 24.06.2024 / 14:55
Retail Trends 2024. Franczyzowy boom! Na ile systemy franczyzowe w handlu detalicznym mogą wpłynąć na rozwój sektora i polskiej gospodarki? 24.06.2024 / 14:46
Maciej Włodarczyk, Iglotex: Koszty pracownicze to dla dystrybutorów nawet 70 proc. całości 24.06.2024 / 14:36
Magdalena Stosio-Róg Justyna Szymani, Biedronka na Retail Trends 2024: Nie wyznaczamy sobie limitu udziału marek własnych w sprzedaży 24.06.2024 / 14:17
Konrad Kaszuba Retail Trends 2024. Artur Czajka, GfK: Dlaczego klienci są mniej lojalni wobec sklepów małoformatowych? 24.06.2024 / 10:50
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie 21.06.2024 / 15:34
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta" 21.06.2024 / 14:21
Katarzyna Bochner retail trends 2024 Izabela Franke, Future Mind: Nie ma lojalności. Żyjemy w erze zero consumer. Walka toczy się o czytanie intencji konsumentów 21.06.2024 / 14:02
Retail Trends 2024. Generał Waldemar Skrzypczak z ważnym apelem do branży handlowej w Polsce 20.06.2024 / 12:38
Artykuł sponsorowany Konferencja Środowiskowa 2024 – wydarzenie, które warto wpisać w firmowy kalendarz 20.06.2024 / 09:00
Franczyzowy Superbohater 2024. Nagrodziliśmy najlepszych franczyzobiorców w Polsce 18.06.2024 / 23:24
Wręczyliśmy najważniejsze nagrody polskiego handlu! Lista laureatów Retail Business Awards 2024 18.06.2024 / 22:51
Katarzyna Bochner Jan Słowik, Lidl Polska: Klienci zauważają trendy, ale są racjonalni w swoich decyzjach 18.06.2024 / 19:05
Grzegorz Bielecki, Frisco na Retail Trends 2024: Jesteśmy w stanie uzyskać korzystny wynik również w mniejszych miastach 18.06.2024 / 18:49
Damien de Maisonneuve, dyrektor generalny E.Leclerc Polska: Z danych trzeba korzystać w sposób maksymalnie pragmatyczny 18.06.2024 / 18:49
Piotr Dopierała, Auchan Retail Polska: Wielokanałowej ofercie w branży spożywczej wciąż brak spójności 18.06.2024 / 15:53
Katarzyna Bochner Agnieszka Górnicka, Inquiry: Konsument wyczuwa fałsz na odległość 18.06.2024 / 15:35
Michał Seńczuk, Studenac: Szybko się rozwijamy, ale nie zamierzamy iść drogą Żabki 18.06.2024 / 13:39
28.06. UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
23.06. Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
17:43 Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
16:49 Resort klimatu likwiduje paradoks w systemie kaucyjnym. Zmiana w przepisach ucieszy dostawców napojów
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Katya Witham na Retail Trends 2024: Marki własne są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej 18.06.2024 / 13:35
Przemysław Kijewski, Żabka Polska na Retail Trends 2024: Na koniec tego roku będziemy celebrować otwarcie 11 tys. sklepu 18.06.2024 / 12:12
Dariusz Stolarczyk, Eurocash na RT2024: Sytuacja w Ukrainie jest groźna, ale konsumenci reagują ze spokojem 18.06.2024 / 11:17
Maciej Kroenke, Strategy& Polska na RT2024: Większość sieci jest wciąż na etapie proponowania promocji na schab bez kości wegetarianom 18.06.2024 / 11:06
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska na RT2024: Mam nadzieję, że politycy staną na wysokości zadania i że będziemy bezpieczni 18.06.2024 / 10:41
Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024 13.06.2024 / 13:21
Ostatnia szansa na udział w Retail Trends 2024! Dostępne są ostatnie bilety i wejściówki 11.06.2024 / 10:21
W jakim kierunku zmierzają poszczególne formaty handlowe? Odpowiedź znajdziesz na Retail Trends 2024! 06.06.2024 / 15:19
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]