09.10.2019 / 11:06
StoryEditor

Spar Group już w listopadzie uruchomi pierwszy sklep w Polsce

Spar Group uruchomi swój pierwszy Eurospar w przyszłym miesiącu (fot. materiały prasowe, Spar Group)
Potwierdziły się informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl, że pierwszy sklep Spar Group w Polsce wystartuje w warszawskim centrum handlowym Blue City. Punkt w tej lokalizacji został przejęty od sieci Piotr i Paweł, a wkrótce przejdzie rebranding na Eurospar.

Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że organizator sieci celuje w reotwarcie sklepu 18 listopada. Nie jest to jednak jeszcze data pewna, zatem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 10:07
StoryEditor
OSM Koło zobowiązane przez prezesa UOKiK do zmiany praktyk. Koniec m.in. z jednostronnymi zmianami cennika
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny (fot. mat. prasowe)
Prezes UOKiK zobowiązał OSM w Kole do zmiany praktyk niekorzystnych dla dostawców mleka. Działania, które zostały zakwestionowane, dotyczyły jednostronnych zmian cennika, sankcji za zakończenie współpracy oraz braku możliwości weryfikacji badań mleka.

– Rynek mleka jest przez nas na bieżąco monitorowany pod kątem nieuczciwego wykorzystania przewagi kontraktowej przetwórców mleka wobec rolników. W wydanej decyzji stwierd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 15:30
StoryEditor
Prognozy Biedronki na drugie półrocze. Marże „zdecydowanie” nie wzrosną przed końcem roku
Biedronka liczy na wzrost konsumpcji w drugim półroczu (fot. Biedronka)

Biedronka liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi wzrost konsumpcji, co korzystnie wpłynie na wyniki finansowe wszystkich graczy, a przede wszystkim lidera rynku. Zwiększenie wolumenów sprzedaży będzie jednak bardzo trudne ze względu na wysoką bazę, a marże mogą wzrosnąć, ale „zdecydowanie” nie przed końcem roku.

Biedronka utrzymuje bardzo dobrą percepcję jako cenowy lider rynku, chcemy utrzymać tę pozycję, ponieważ zdajemy sobie sprawę z faktu, że polscy konsumenci są bardzo racjona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2024 00:18