15.11.2020 / 08:08
StoryEditor

Związkowcy z Biedronki chcą testów na koronawirusa na koszt pracodawcy [TYLKO U NAS]

Kasjerka Biedronki skanuje towar w rękawiczkach (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Trzy organizacje związkowe działające w Jeronimo Martins Polska wniosły do pracodawcy o testowanie pracowników Biedronki na koszt pracodawcy oraz objęcie pracowników pełnopłatną kwarantanną.

Związki zawodowe pracowników sieci Biedronka wskazują, że to na pracodawcy spoczywa obowiązek ograniczenia ryzyka. Według nich, konieczne jest zastosowanie środków, które pozwol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:44
StoryEditor
Klienci kupowali tam częściej niż zwykle. Dyskonty, supermarkety i małe formaty notują świetne wyniki. Wiemy, kto stracił
YouGov publikuje nowe dane dotyczące rynku FMCG w Polsce (fot. Shutterstock)

Dyskonty, lokalne supermarkety oraz małe formaty sieciowe to sklepy, które coraz lepiej radzą sobie na krajowym podwórku. Z danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska wynika, że ich łączny udział w rodzimym rynku FMCG wynosi blisko 66 procent. Nie wszyscy mają jednak powody do radości. Wiadomo, które placówki handlowe zanotowały spadki.

W środę 26 lutego odbyła się konferencja "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025", poprowadzona przez Szymona Mordasiewicza - dyrektora zarządzającego w YouGov Polska - fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 05:00
StoryEditor
Ani Biedronka, ani Lidl. W styczniu 2025 r. to Auchan był królem niskich cen. Dziwi pozycja hal Makro [KOSZYK ASM SFA]
Hipermarkety są obecnie najtańszym kanałem handlu detalicznego (Shutterstock)

W styczniu 2025 r. Auchan, Biedronka, Makro Cash & Carry okazały się liderami cenowymi, zachowując swoje pozycje z grudnia ub.r. Najdroższa była natomiast sieć… Dino. W handlu widać było skutki utrzymującej się wysokiej inflacji. Według najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy, opracowanego przez ASM SFA, w 11 na 13 sieciach objętych analizą, średnia cena koszyka zakupowego wyniosła więcej niż 300 zł.

W styczniu 2025 r. średnia cena koszyka zakupowego ASM SFA wyniosła 312,19 zł. Drożyzna nie odpuszcza – w 11 na 13 przebadanych sieci średnie ceny koszyków wyniosły powyżej 300...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 05:56