20.07.2020 / 05:00
StoryEditor

Zmieniamy się dla Ciebie. Poznaj nowe wiadomoscihandlowe.pl!

Dziś zadebiutowała nowa odsłona portalu wiadomoscihandlowe.pl. Prezentujemy owoc naszych długich prac wierząc, że rozpoczynamy w ten sposób nowy rozdział w historii serwisu oraz Wydawnictwa Gospodarczego.

Nowe wiadomoscihandlowe.pl to nie tylko odświeżenie starego layoutu, ale również wprowadzenie szeregu nowych funkcji i możliwości. Wielu z nich nie dostrzeżecie gołym okiem, ale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 13:37
StoryEditor
Prostota odżywiania. Czego konsumenci oczekują od producentów żywności?
Czego konsumenci oczekują od producentów żywności? (fot. Pexels)

W dzisiejszym dynamicznym świecie konsumenci poszukują prostych, a jednocześnie skutecznych rozwiązań w zakresie odżywiania. Trend ”fundamentally nutritious” to odpowiedź na te potrzeby – odchodzimy od skomplikowanych diet na rzecz skoncentrowania się na podstawowych składnikach odżywczych, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie. Według ekspertów firmy Mintel, w 2025 roku marki będą musiały dostosować swoje strategie, upraszczając komunikaty i dostarczając konsumentom tego, czego naprawdę potrzebują – białka, błonnika, witamin i minerałów.

Jeszcze kilka lat temu dieta była utożsamiana z ograniczeniami – popularne były rygorystyczne plany żywieniowe, eliminujące różne grupy produktów. Jednak, jak wynika z raportu ”...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 09:51
StoryEditor
Żabka sprzedaje 120 sklepów. Komu i dlaczego to robi? W tle spore pieniądze
Żabka sprzedała 123 obiekty, w których prowadzi swoje sklepy (fot. DarSzach/Shutterstock)

Amerykański fundusz WP Carey, inwestujący w nieruchomości wynajmowane pojedynczym najemcom, nabył ponad 120 sklepów sieci Żabka. Firma Avison Young określiła tę transakcję mianem największej transakcji III kwartału 2024 r. w sektorze handlowym.

Według Artura Czuby, zastępcy dyrektora działu inwestycyjnego w firmie Avison Young, wartość transakcji WP Carey z Żabką, obejmującej łącznie 14,65 tys. m kw., to 32 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:19