10.08.2016 / 09:19
StoryEditor

Żabka z nowym konceptem sklepu. Co dalej z projektem?

Nowe logo to jedna ze zmian testowanych przez Żabkę. (fot. Barbara Kowalska)
O tym, że Żabka Polska testuje nowy koncept sklepu, ze zmienionym wyglądem i zmodyfikowaną ofertą – informował jako pierwszy portal wiadomoscihandlowe.pl już pod koniec lipca. Teraz możemy opowiedzieć o kolejnych szczegółach projektu zmian jaki realizuje w swoich sklepach największa sieć convenience w Polsce.

Póki co 10 pilotażowych placówek znajduje się w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. Jeśli format się sprawdzi, zostanie wdrożony na większą skalę – dowiedziały się wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 15:27
StoryEditor
Rywal właściciela Biedronki inwestuje w AI. Udostępnił spersonalizowanego asystenta zakupów
Sklep sieci Mercadona (wiadomoscihandlowe.pl)

Hiszpańska Mercadona uruchomiła asystenta zakupowego, który ma pomóc klientom w planowaniu zakupów i tworzyć tygodniowe plany posiłków na podstawie produktów dostępnych w sklepie.

Asystent, który nosi nazwę MercadonaIA, wykorzystuje chat GPT, która została wzbogacona o dane produktów dostępnych w sieci. Autorzy rozwiązania wykorzystali technologię rozpozn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Co Biedronka, Lidl czy Aldi oraz inni przedstawiciele branży przygotowali na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Handel gra z WOŚP. Co Biedronka, Lidl czy Aldi oraz inni przedstawiciele branży przygotowali na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. WOŚP)

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku, a przygotowania do niego idą pełną parą. Tegoroczna zbiórka środków na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej zaangażowała m.in. Biedronkę, Lidl czy Aldi, wiele centrów handlowych i jak co roku Allegro. W jaki sposób wsparły one tę szlachetną inicjatywę?

Sieć sklepów Biedronka ponownie odgrywa kluczową rolę w zbiórce jako sponsor główny Finału WOŚP. Już od grudnia klienci mogą wesprzeć akcję, przekazując dowolne kwoty przy kasac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 16:48