09.03.2021 / 17:52
StoryEditor

Wiemy, ile wyniosły wpływy z opłaty cukrowej za styczeń 2021 r. [TYLKO U NAS]

Opłata cukrowa weszła w życie 1 stycznia 2021 r. (fot. Pexels)
Nieco ponad 75,96 mln zł wyniosły wpływy z tak zwanej opłaty cukrowej za pierwszy miesiąc jej obowiązywania, czyli styczeń obecnego roku - wynika z danych udostepnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez Ministerstwo Finansów. Publikujemy je jako pierwsi.

To wstępne dane za styczeń według stanu na 4 marca. Mogą jeszcze ulec zmianie, jeśli jakieś firmy wciąż nie wywiązały się z ustawowego obowiązku i nie zapłaciły daniny. Przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 17:26
StoryEditor
Danone rozwija swoją strukturę w Polsce. Co gigant rynku żywności będzie robił w Katowicach?
Logo spółki Danone (Shutterstock)

Grupa spółek Danone rozbudowuje swoją obecność w Polsce, otwierając nowe europejskie centrum planistyczne w Katowicach. Nowoczesne Danone Planning Center to krok w kierunku usprawnienia łańcucha dostaw produktów mlecznych, roślinnych oraz żywności specjalistycznej, obejmującego wszystkie europejskie fabryki grupy. Dzięki nowej jednostce, Danone wzmacnia swoją strategię efektywności i zrównoważonego rozwoju, jednocześnie stwarzając możliwość rozwoju kariery dla specjalistów z branży.

– Od listopada br. funkcje planowania zostaną skonsolidowane, a procesy wystandaryzowane. Pozwoli nam to jeszcze lepiej obsługiwać planowanie operacyjne we wszystkich hory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 11:18
StoryEditor
Liczy się Handel: Convenience, czyli bliskość, która daje przewagę [WIDEO]
Bogdan Łukasik (z lewej) i Damian Rybak (z prawej) (fot. Wiadomości Handlowe)

Kanał convenience w Polsce definiowany jest przez Żabkę. Jakie zmiany go czekają i w jaki sposób będzie zdobywał pozycję rynkową? Rozmawiali o tym goście programu Liczy się Handel.

Gośćmi odcinka byli Damian Rybak, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabka Polska oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo.

Goście rozmawiali m.in. o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:04