13.04.2016 / 20:28
StoryEditor

Wciąż więcej pytań niż odpowiedzi w kwestii podatku handlowego

Jaki będzie podatek handlowy? Wciąż tego nie wiemy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nie tego takiego przebiegu środowych konsultacji podatku handlowego w Sejmie spodziewali się przedstawiciele branży. Zamiast otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich pytania o kształt daniny, dowiedzieli się, że projekt wciąż nie jest gotowy. Mało tego, pojawiły się nowe propozycje, które znów mogą wywrócić podatek do góry nogami.

Spotkanie zorganizowane 13 kwietnia w Sejmie, od początku określane mianem "końcowych konsultacji", rozpoczęło się od zaprezentowania nowych, poprawionych założeń do projektu us...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 08:36
StoryEditor
Cła krewetkom niestraszne? Amerykanie chcą płacić więcej za owoce morza
Krewetki (fot. Envato Elements)

irma Coastal Corp. - indyjski eksporter krewetek - podała, że jego amerykańscy klienci zamierzają wziąć na siebie wyższe koszty dostaw związane z cłami i nadal chcą mieć u siebie te produkty. Sama firma myśli o ekspansji na innych rynkach.

O sprawie pisze rp.pl. Wojna handlowa USA ze światem trwa. O ile prezydent USA zdecydował się czasowo zawiesić podwyższone stawki ceł na praktycznie wszystkie kraje świata,o tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 18:21
StoryEditor
Słodyczowe preferencje Polaków zależne od wieku. Kto kupuje wafle, batony, czekoladę, ciastka oraz chałwę i kto robi to na największym "spontanie"?
Osoby w wieku 45-65 lat najczęściej deklarują spożywanie ciastek i wafelków familijnych - wynika z badania IQS dla firmy Lotte Wedel (fot. Shutterstock)

Badania i obserwacje ekspertów dowodzą, że słodkie przyjemności łączą pokolenia. Jednak nawyki związane z sięganiem po produkty z konkretnych kategorii, ale też kryteria brane pod uwagę przy ich zakupie mocno różnią się w zależności od i wieku.

Z badania zrealizowanego przez IQS na zlecenie firmy Lotte Wedel wynika, że wśród najmłodszych konsumentów największą popularnością cieszą się batony i wafle impulsow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:55