23.07.2020 / 16:15
StoryEditor

Karolina Zajdel-Pawlak, Nielsen: W umyśle polskiego konsumenta nie istnieje marka własna

Go Bio - marka własna Biedronki (fot. materiały prasowe)
– Dla nich to są konkretne marki z Lidla czy Biedronki, które konkurują tym, co oferują. Cena marek własnych często jest porównywalna do ceny produktów markowych, ponieważ są to często produkty innowacyjne, funkcjonalne i zgodne z trendami. Czy miałyby wzrosnąć, jako odpowiedź na poszukiwanie przez konsumentów niższej ceny? Chyba nie – mówi Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca w agencji Nielsen.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 13:38
StoryEditor
Gdzie Orlen będzie otwierał nowe stacje? Jan Tar: przestrzeń na nowe inwestycje jest niewielka, ale wciąż istnieją możliwości optymalizacji sieci
Stacja paliw PKN Orlen (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Orlen pozostaje liderem polskiego rynku pod względem liczby stacji paliw. Przy tak dużej skali działalności nie zostaje już dużo miejsca dla nowych lokalizacji. Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych Orlen opowiedział portalio wiadomoscihandlowe.pl o tym, co ogranicza możliwości rozwoju sieci w kraju oraz z jakiego jednak powodu ilość stacji paliw będzie powoli, ale wciąż rosła.

– Jesteśmy niekwestionowanym liderem pod względem liczby stacji na polskim rynku, a to spore wyzwanie dla dalszego rozwoju. Nadal jednak widzimy możliwość otwierania nowych punk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 18:01
StoryEditor
Studenac jednak zadebiutuje na giełdzie?! Kolejny zwrot akcji ws. oferty publicznej sieci handlowej
Sklep sieci Studenac w nocy (fot. Marko Lopac)

Studenac Group planuje na wrzesień 2025 r. ponowne podejście do oferty publicznej akcji na giełdzie w Zagrzebiu, donosi chorwacki portal Lider Media. Przypomnijmy, że 28 listopada ub.r. Studenac i jego główny akcjonariusz przerwali pierwszą publiczną ofertę akcji spółki, tłumacząc tę decyzję "niekorzystnymi warunkami rynkowymi".

Według Lider Media, planowana na wrzesień br. oferta obejmie giełdę w Zagrzebiu (ZSE). Ubiegłoroczna próba dotyczyła natomiast zarówno wspomnianego parkietu, jak i warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:32