23.01.2019 / 13:46
StoryEditor

W 2019 r. Biedronka może mieć już 3000 sklepów w Polsce

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
To realne, jeśli zrealizowany zostanie optymistyczny scenariusz rozwoju Biedronki na 2019 r., który zakłada otwieranie 100-150 sklepów rocznie. Obecnie operator zarządza siecią 2900 placówek w ponad 1000 miejscowości. Żeby osiągnąć liczbę 3000 placówek, sieć musiałaby w tym roku dodać netto do swojej sieci ponad 100 sklepów. Jeśli wziąć pod uwagę dotychczasowe tempo rozwoju sieci i sytuację rynkową, to scenariusz jest realny.

Przypomnijmy, że Pedro Soares Dos Santos, prezes zarządu i CEO Grupy Jeronimo Martins zapowiedział w rozmowie z „Business Insider Polska”, że sieć Biedronka w najbliższych latac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 20:41
StoryEditor
Czy branża spożywcza powinna bać się Donalda Trumpa? Czy wojna celna uderzy w producentów żywności w Polsce i Europie?
Prezydent Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE

Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE, a drogą do tego ma być nakładanie ceł na europejskie towary. Około 1,2 miliona miejsc pracy w Niemczech jest zależnych od eksportu do USA. Ucierpieć mogą też polscy dostawcy podzespołów do niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego oraz eksporterzy mebli czy produktów rolnych. Firmy z tych branż nie powinny bezczynnie czekać, lepiej przygotować się szukając nowych rynków zbytu czy porządkując swoje finanse.

Zaprzysiężenie nowego prezydenta USA Donalda Trumpa, które odbędzie się 20 stycznia br. może uruchomić lawinę zmian. Poza tymi politycznymi, także gospodarcze. Stany Zjednocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 12:15
StoryEditor
Ekspansja, modernizacja sklepów i rozwój współpracy społecznej. Sieć Gama przedstawiła plany na 2025 rok
Sklep należący do sieci Gama (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Gama podsumowała działania w 2024 roku i przedstawiła plany na najbliższe dwanaście miesięcy. Z zapowiedzi firmy wynika, że chce ona poszerzyć swój zasięg, jak również kontynuować prace nad rozwojem aplikacji lojalnościowej. Priorytetem jest także zacieśnienie współpracy ze swoimi partnerami.

Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Gama, rozwijana od 2011 roku w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego (PSD), podsumowała działania w 2024 roku. Do największych su...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 09:05