31.03.2017 / 07:04
StoryEditor

Tomasz Danis, Internet Ventures: Będziemy rozwijać supermarket on-line Frisco.pl

Tomasz Danis, Partner Inwestycyjny i zarządzający Internet Ventures FIZ (materiały prasowe, MCI)
Firma MCI Capital SA – grupa Private Equity, wraz z Eurocashem współwłaściciel supermarketu online Frisco.pl – przedstawiła m.in. plany rozwoju tego supermarketu online. Tomasz Czechowicz, prezes zarządu MCI Capital skomplementował współpracę z Eurocashem.

Tomasz Czechowicz podkreślił, że MCI jest zadowolone ze współpracy z Eurocashem, a całe przedsięwzięcie uznał za jedną z najlepszych inwestycji w portfelu firmy. – Współprac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:55
StoryEditor
Sieć Douglas mocno inwestuje w Polsce i pokazuje, co oznacza nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego. Jakie ma plany?
Douglas otwiera w Polsce nowe perfumerie, fot. Douglas

Sieć Douglas kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję na polskim rynku, otwierając kolejne perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń, która odzwierciedla nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego i stawia na wygodę oraz unikalne doświadczenia zakupowe.

W ramach szeroko zakrojonej strategii ekspansji, Douglas intensywnie otwiera nowe perfumerie oraz modernizuje istniejące lokalizacje na terenie całej Polski. Celem tych działań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 08:38
StoryEditor
W listopadzie średnia cena koszyka zakupowego znowu w górę. Lidl nie ucieszy się z najnowszego zestawienia ASM
W listopadzie codzienne zakupy były droższe o 5,8 proc. r/r (Shutterstock)

Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA, w listopadzie 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 3,6 proc. w skali miesiąca i 5,8 proc. w ujęciu rocznym. W siedmiu sieciach średnie ceny koszyków wyniosły powyżej 300 zł. Pozycję lidera najniższych cen zajął Auchan, natomiast najdroższy koszyk o wartości blisko 350 zł odnotowano w sieci Netto. W badanym okresie najmocniej zdrożały napoje (23 proc.) i słodycze (14 proc.). Najtańsze zakupy można było tym razem zrobić w hipermarketach.

Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych w listopadzie 2024 r. wzrosły w ujęciu rok do roku o 4,7 proc., a w porównaniu z poprzednim miesiącem o 0,5 proc. Eksperci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 18:31