28.11.2016 / 14:18
StoryEditor

Tesco z nową strategią asortymentową w Polsce i regionie

Jamie Walker, Product Director at Tesco Central Europe (materiały prasowe, Tesco Polska)
Sieć Tesco upraszcza ofertę, wprowadzając nowe produkty i rezygnując z tych, które cieszyły się mniejszym zainteresowaniem kupujących. Jak informuje detalista, stałe zmiany w ofercie są odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby polskich klientów i chęć oferowania najlepszych produktów na rynku. Pierwszą kategorią produktów, w której wprowadzono zmiany są Kawy i Herbaty, zaś dalszy przegląd oferty we wszystkich kluczowych kategoriach spożywczych zaplanowano na lata 2017 i 2018.

- Nasi klienci mówi nam, iż poszukują odpowiedniej równowagi pomiędzy szerokością oferty i wygodą robienia zakupów - mówi Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 13:08
StoryEditor
Społem wie, jak otworzyć sklepy w niedziele! Prezes Karol Sienkiewicz: Mój sposób jako jedyny jest legalny! [NASZ NEWS]

Jeden ze sklepów należących do PSS Społem Kwidzyn od niedawna działa we wszystkie niedziele, a wkrótce w ten dzień tygodnia uruchamiane będą kolejne placówki. Prezes spółdzielni Karol Sienkiewicz w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl deklaruje: "Wszyscy zastanawiają się nad tym, jak uruchomić sklepy w niedziele, a ja myślę, że mój sposób jako jedyny jest legalny". Jak to działa?

Metoda, którą ma na myśli prezes PSS Społem Kwidzyn, to rozszerzona wersja tzw. triku na ochroniarza, o którym pisaliśmy już wielokrotnie. W sklepie Społem w Kwidzynie, przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 00:04
StoryEditor
Rafał Brzoska chce ułatwić firmom korzystanie z terminali płatniczych POS. Co chce zrobić?
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Rafał Brzoska, szef Grupy Inpost, a jednocześnie pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji w ramach inicjatywy SprawdzaMY, chce dostosowania przepisów o terminalach płatniczych do standardów UE – usunięcie nadmiarowych regulacji w polskiej ustawie z 2024 roku, które obejmowały także zwykłe terminale płatnicze POS, mimo że Dyrektywa EAA dotyczy jedynie terminali samoobsługowych.

Rafał Brzoska, pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji SprawdzaMY – Inicjatywa Przedsiębiorcy dla Polski wskazał, że wprowadzono pierwsze postulaty dotyczące zlikwidowania n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 15:23