06.05.2022 / 16:36
StoryEditor

Takko Fashion testuje nowy koncept sklepu. Jeśli przyjmie się w Polsce, będzie rozwijany na innych rynkach [TYLKO U NAS]

Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Sklep sieci Takko Fashion w Ząbkach (fot. Łukasz Stępniak)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Sklep Takko Fashion w Ząbkach (fot. Łukasz Stępniak)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Sklep Takko Fashion w Ząbkach (fot. Łukasz Stępniak)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Jan Skowron, country manager w Takko Fashion, odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski (Takko Fashion)
Sklep Takko Fashion w podwarszawskich Ząbkach to pierwsza placówka sieci funkcjonująca w ramach konceptu określanego przez firmę mianem „beauty”. Jan Skowron, country manager w Takko Fashion odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski stwierdza w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że wyniki notowane przez placówkę po przeprowadzonym w niej remodelingu są na tyle obiecujące, że pozwalają planować kolejne otwarcia w tym formacie.

Wywodząca się z Niemiec sieć dyskontów Takko Fashion działa w Polsce od 2008 r. Obecnie ma ona w naszym kraju 37 placówek. Jedna z nich, zlokalizowana w podwarszawskich Ząbka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 15:03