26.03.2021 / 12:05
StoryEditor

Ta sama sieć, niektóre sklepy otwarte, niektóre zamknięte. Nowe rozporządzenie namiesza klientom w głowach

Na zdj. multimarket sieci Jula (materiały prasowe)
Licząca 15 marketów sieć Jula w sobotę otworzy sześć sklepów, a zamknie dziewięć. To efekt nowych, rządowych obostrzeń, które w odmienny sposób traktują placówki działające pod tym samym szyldem, oferujące identyczny asortyment, ale mające inną wielkość sprzedaży.

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów opublikowanym w czwartek wieczorem w Dzienniku Ustaw, od soboty 27 marca będzie obowiązywać zakaz prowadzenia sklepów, w których przewa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:52
StoryEditor
Koniec negocjacji! Rozstrzygnęły się losy sieci sklepów 7-Eleven
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. aimpol buranet/Shutterstock)

Kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard zrezygnowała z planowanego przejęcia japońskiego koncernu Seven & I Holdings - operatora sklepów 7-Eleven - za 46 mld dolarów (39,7 miliarda euro). Powodem był, jak stwierdziła firma, „brak konstruktywnego zaangażowania” ze strony japońskiego detalisty. Transakcja ta, gdyby doszła do skutku, najprawdopodobniej stałaby się największym zagranicznym przejęciem w historii Japonii.

Couche-Tard, właściciel m.in. stacji paliw Circle K, przez ostatnich kilkanaście miesięcy starał się przejąc największą sieć sklepów convenience na wiecie, 7-Eleven, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 15:42
StoryEditor
Biedronka i Ślimak idą po klientów Żabki. Poznaliśmy nowy projekt, który testuje dyskonter [NASZ NEWS]
Biedronka sprzedaje dania gotowe pod nową marką Go Chef (fot. Biedronka)

Biedronka rozpoczęła testową sprzedaż dań marki własnej Go Chef - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Produkty oferowane pod nowym brandem, a dostępne na ten moment tylko online, prezentowane są na talerzach niczym dania z restauracji, co zdradza, w którym kierunku rozwijany będzie nowy projekt.

O marce Go Chef Fast&Fresh pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi już w grudniu 2024 r. Wówczas sprawa była dopiero na etapie rejestracji znaku towarowego. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. lipiec 2025 02:13