07.06.2018 / 10:23
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Technologia zmieni podejście handlu do starszych konsumentów [WIDEO]

(mat. własne)
W perspektywie trzech lat sklepy będą bardziej zorientowane na konsumenta, lepiej dopasowane do jego oczekiwań i dzięki technologiom będą lepiej znały jego konkretne potrzeby. Ważną funkcją takich technologii jak analiza Big Data będzie zmiana podejścia handlu do starszego pokolenia konsumentów. Dziś handlowcom brak długofalowej strategii wobec tej rosnącej na znaczeniu grupy konsumentów – przekonywał Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen, podczas 11. Kongresu Rynku FMCG.

Wśród trendów definiujących rewolucję technologiczną, bazującą na Internecie, dwa wydają się ekstremalnie ważne. Pierwszy, wokół którego biznes już się organizuje, to wykorzysta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 11:15
StoryEditor
Lego Store w Krakowie – otwarcie już w maju. Ekskluzywne zestawy w ofercie
Lego Store w Krakowie będzie ósmym salonem duńskiej sieci w Polsce (Fot. Lego)

Jeszcze przed Dniem Dziecka Lego otworzy ósmy sklep w Polsce. Lego Store w Krakowie ma zajmować 300 mkw. Będzie tu można kupić wiele podstawowych serii klocków, ale też ekskluzywne zestawy.

Lego Store w Krakowie w Centrum Handlowym Bonarka. Wielkie otwarcie 22 maja

Nowy Lego Store w Krakowie będzie znajdować się w Centrum Handlowym Bonarka przy ul. Kamieńskiego 11. Salon wystartuje 22 maja, czyli tuż przed Dniem Dziecka.

Krakowski Lego Store ma mieć powierzchnię ok. 300 mkw. Na witrynie salony pojawi się grafika przedstawiająca najbardziej charakterystyczne zabytki Krakowa, a na jej tle zostanie zaprezentowana minifigurka, która ma być niespodzianką dla krakowskich miłośników Lego. 

– Otwarcie kolejnego sklepu to potwierdzenie naszego zaangażowania w rozwój stacjonarnego kanału sprzedaży – mówi Maciej Seliński, General Manager w Grupie LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Fani duńskich klocków będą mieli w sklepie do dyspozycji  wiele praktycznych atrakcji, w tym stoły do zabawy, ścianę Pick a Brick i wieżę do budowania minifigurek.

Klienci duńskiej sieci będą mogli też uczestniczyć w wydarzeniach z serii „Zbuduj i Zabierz” oraz warsztatach z kreatywności, których celem jest inspirowanie przyszłych konstruktorów poprzez praktyczną zabawę.

Obecnie Lego ma swoje sklepy w:

  • Katowicach,
  • Warszawie (dwie placówki),
  • Łodzi,
  • Gdańsku,
  • Wrocławiu,
  • Poznaniu.
    Dziękujemy, że nas czytasz!
    Pozostało jeszcze 73% tekstu

    Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

    Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

    DOSTĘP 30 DNI
    34,99 zł - 30 dni
    PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
    399,99 zł - 365 dni

    W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

    • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
    • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
    • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

    W ramach Prenumeraty WH Plus także:

    • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
    • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
    • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
    • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
    • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:25
StoryEditor
Zdrowotna emancypacja. Oto najważniejsze trendy na rynku consumer health według Euromonitor International
Mihaela KostadinovaMihaela Kostadinova
20 proc. - taki odsetek Polek w wieku 15–44 lata ocenia, że bóle menstruacyjne mają poważny wpływ na ich stan zdrowia (fot. Seika Chujo/Shutterstock; zdjęcie ilustracyjne)

W ciągu całego życia kobiety stają w obliczu wielu specyficznych wyzwań zdrowotnych. Jak dotąd rynek zdawał się tego nie dostrzegać. Są już jednak jaskółki zwiastujące rewolucję w tym obszarze.

W 2024 r. rynek consumer health (leków OTC, witamin i suplementów diety, preparatów wspomagających rzucenie palenia, środków opatrunkowych itp.) na poziomie globalnym doświ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 12:25