07.10.2019 / 13:52
StoryEditor

Stokrotka zamyka sklep internetowy z żywnością e-sano.pl

(fot. Stokrotka)
Sklep internetowy z żywnością e-sano.pl nie będzie rozwijany. Jego właściciel, czyli sieć Stokrotka, a właściwie litewska Maxima Grupe, podjął decyzję o zamknięciu projektu działającego w Koszalinie i okolicach.

Jeszcze pod koniec maja Krzysztof Trojanowski, członek zarządu Stokrotki, podczas Kongresu Rynku FMCG 2019 deklarował, że przejęty przez sieć wraz ze sklepami stacjonarnymi Sano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 15:41
StoryEditor
Dyskonty wspólnie z Dino mają w rękach już niemal 50 proc. rynku spożywczego

W roku 2024 – roku, który był wymagający dla całej branży spożywczej w Polsce. Po gwałtownym wzroście inflacji w 2023 roku konsumenci znacząco ograniczyli wydatki na żywność. W odpowiedzi największe sieci handlowe zintensyfikowały działania promocyjne, co istotnie zwiększyło presję na rynku lokalnym. Jednocześnie najbardziej agresywne marki zwiększyły udziały w krajowym rynku spożywczym.

Wzrost rynku dóbr szybkozbywalnych (FMCG) spowolnił z 12 proc. w roku 2023 do 4 proc. w roku 2024, osiągając nowy najniższy poziom z powodu utrzymującego się słabego nastroju ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 16:39
StoryEditor
Kupować nie za swoje. Dlaczego płatności odroczone stają się standardem w Polsce?
52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroczonej (fot. Shutterstock)

Odroczone płatności przestają być jedynie wygodnym udogodnieniem – dziś wpływają na decyzje zakupowe milionów konsumentów. Nowy raport PayPo rzuca światło na zmieniające się preferencje klientów i rosnące znaczenie BNPL w handlu. Dlaczego brak tej opcji może oznaczać dla sklepów realne straty?

Z najnowszego raportu PayPo "Polak na zakupach z BNPL" wynika, że 52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:18